Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge bryn hjemme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-20, 21:48   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Halvtime! trodde det var sterke saker og ikke anbefalt å brukes ofte og heller ikke la det sitte på lenge av gangen?

Jeg snakker om Kolokrem nå. De andre greiene har jeg ikke prøvd. De har nok ulik virketid.

Og så avhenger det av konsistensen på blandingen. Jo tynnere, jo sterkere farge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 22:09   #42
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvor får du tak i denne?

Handler på nett. Blivakker feks.

Denne bruker jeg: https://www.blivakker.no/product/smi...-lysebrun-15ml

Også må man ha denne, som den skal blandes med:

https://www.blivakker.no/product/smi...liquid-3-100ml

Fargen er lysebrun og blir ikke veldig mørk på meg som er rødblond og har nesten usynlige bryn og vipper.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 02:32   #43
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Jeg bruker kolokrem, det har jeg brukt siden jeg gikk på videregående. Er kjempe fornøyd. Pleier ikke ha noe på huden rundt, bruker kost for å ta det på og det oppleves som enkelt å få det fint på. Har qtips i bakhånd.

Prøvde depend når jeg ikke orket gå ekstra for å få kjøpt kolokrem, men den var jeg ikke fornøyd med. Brynene tok ikke fargen, prøvde flere ganger. Så det er nok litt smak og behag hva en liker.

Tenåringen i huset sverger til refectocil, i følge henne er det ingen som kan måle seg. Så vi er litt uenige der.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 08:24   #44
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Jeg bruker hårspray på en bommulsdott for å vaske bort farge som kommer på huden. Funker som bare det.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 16:21   #45
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Mine bryn tar ikke farge av Depend så jeg må prøve noe annet. Har prøvd å se etter alternativer når jeg har vært ute og handlet (før viruskrisen), men da har det alltid vært utsolgt for brunsvart. Så blir nok nettshopping veldig snart, nå er brynene altfor lyse.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 01:10   #46
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Tusen takk for denne tråden, i kveld har tenåringen og jeg farget bryna med reflectoCil, og vi er veldig fornøyde begge to.
Jeg skal nok ta en runde til med den lysebrune, og neste gang blander jeg nok med natural brown tenker jeg, men for meg var dette helt genialt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 01:20   #47
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Jeg har prøvd både Depend og Colokrem. Men jeg er ganske mørk så stort sett bare sminker jeg litt. Nå gjør jeg ingenting. Eller, brukte sminke for første gang på tre uker i dag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 09:51   #48
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Dette har jeg ikke greie på, men foreslår å bruke en øyenbrynsblyant mens du venter på bedre tider. Den vasker du jo lett vekk igjen om det blir feil.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 10:00   #49
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Jeg bruker kolokrem. Farge som evt. kommer på huden løsner etter en liten stund når huden har sluppet litt fett. Så dersom det er misfarget hud rundt kan man bare vente en halvtimes tid og vaske huden rundt.

Jeg har for tiden mørkere hårfarge enn min naturlige hårfarge, så pleier å farge brynene omtrent samtidig som jeg tar etterveksten.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 10:39   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Farget mine for bare en snau uke siden, men nå føler jeg all farge er borte igjen. Sånn har det vært de siste årene. Er det alderen? Ser de bare mer fargeløse ut fordi de blir tynnere og dermed ser mer «skrantne» ut? Jeg føler jeg må farge med pudder oppå der igjen for å få litt fylde...

Apropos pudder: Øyebrynspudderet fra Body Shop er virkelig bra. Har brukt det i årevis. Sitter utrolig godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no