Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-18, 17:22   #21
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Kan du navngi kroppsdeler som heter det samme som musikkinstrument?

Tuba uterina, øretrompet - noen som vet om flere?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 17:30   #22
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men er det egentlig bra at menn, i mannsdominerte opplegg, får forsterket sine forestillinger om at det kvinner har kunnskap om er sminke, klær og mensen?

Hilsen hun kjipe som ikke aner svaret på et eneste av spørsmålene i denne tråden

Medkjip. Her blir det fort "Hø, hø, det spørsmålet der må du svare på for du er dame!" i en forsamling der kvinner tydeligvis ikke har så stor plass fra før. Jeg ville ikke vært bekvem med et slikt opplegg i jobbsammenheng. Nå ville jeg ikke visst svaret på halvparten av spørsmålene som er foreslått her heller... Er det da "overveiende sannsynlig" at jeg ikke er kvinne nok?

(Det siste der var litt på tull altså, men jeg er bare litt lei av stereotypier rundt kjønn om dagen.)

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 17:32   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Jeg er nok i den kjipere enden av skalaen, jeg også. Kanskje fordi jeg ikke vet svaret på mange av spørsmålene.

Polyanna: hvilket av triksene fungerer for å få neglelakk til å tørke fortere? (Og hvorfor var det morsomt med hårspray? )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 17:36   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Vi skal ikke gjøre et poeng ut av noen "kjønnskamp" her, altså. Kjære vene, det må da være lov å lage kategorier ut av kjønn, alder og interesser. Og særlig når vi bare tenker å strø sånne spørsmål innimellom alle andre. Hvis noen blir fornærmet over at det finnes spørsmål om kropp, sminke, boyband eller klær i en quiz, så må de gå i seg selv.

Takk for mange bra tips

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 17:40   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Av mer seriøse typer spørsmål, som jeg innbiller meg at kvinner oftere kan enn menn, tenker jeg helsespørsmål kan være en ide?

"Hva er det legen ser etter når han/hun sjekker hcg-nivået til pasienten?"
"Hva er rubella?"
"Hva kaller man sykdommen "mononukleose" for på folkemunne?"

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 17:40   #26
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Jeg ser at jeg ikke er noe gøy når jeg finner på spørsmål. Not my thing.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 17:50   #27
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.


Polyanna: hvilket av triksene fungerer for å få neglelakk til å tørke fortere? (Og hvorfor var det morsomt med hårspray? )

Hvis man har våt neglelakk og sprayet oppå med hårspray tror jeg resultatet blir ganske kjipt. Sier ikke det seg selv?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 18:17   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Første kvinnelige regissør som fikk Oscar for beste regi? (Kathryn Bigelow, 2010, The Hurt Locker)

Hva het de tre søstrene Brontë? (Charlotte, Emily og Anne)

Hvilken farge har Anne fra Bjørkely på håret? (Rødt)

Hvem har skrevet Tjenerinnens Beretning/The Handmaid's Tale? (Margaret Atwood)

I hvilken aktivitet finner man Barnet? (Yoga)

Ville definitivt ha valgt spm som menn faktisk vil prøve å huske hva er, og ikke sånne fjasespørsmål som de bare sier "hø, hø, det er ditt spm" og peke på gruppens kvinnelige medlem Når man først skal ha spm rettet mot kvinner så sørg for at de kan vise kunnskap utover hushold i hvert fall... #streng #medkjip

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 18:18   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Jeg synes IzziCreo og Pepper har gode forslag.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 18:30   #30
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvordan unngå at skitne sokker havner på gulvet?

Det hadde min mann slitt med!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 18:39   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvordan unngå at skitne sokker havner på gulvet?

- Legg dem i sofaen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 18:54   #32
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

For hver krone menn i Norge tjener, hvor mye tjener kvinner?
Er det flest kvinner eller menn på legestudiet nå?
Hvor lang utdannelse har en jordmor?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 19:31   #33
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Av mer seriøse typer spørsmål, som jeg innbiller meg at kvinner oftere kan enn menn, tenker jeg helsespørsmål kan være en ide?

"Hva er det legen ser etter når han/hun sjekker hcg-nivået til pasienten?"
"Hva er rubella?"
"Hva kaller man sykdommen "mononukleose" for på folkemunne?"

Alt dette kan dei fleste menn eg kjenner svaret på. Men dei har stortsett høg utdanning alle sammen.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 19:33   #34
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Første kvinnelige regissør som fikk Oscar for beste regi? (Kathryn Bigelow, 2010, The Hurt Locker)

Hva het de tre søstrene Brontë? (Charlotte, Emily og Anne)

Hvilken farge har Anne fra Bjørkely på håret? (Rødt)

Hvem har skrevet Tjenerinnens Beretning/The Handmaid's Tale? (Margaret Atwood)

I hvilken aktivitet finner man Barnet? (Yoga)

Ville definitivt ha valgt spm som menn faktisk vil prøve å huske hva er, og ikke sånne fjasespørsmål som de bare sier "hø, hø, det er ditt spm" og peke på gruppens kvinnelige medlem Når man først skal ha spm rettet mot kvinner så sørg for at de kan vise kunnskap utover hushold i hvert fall... #streng #medkjip

Dette trur eg er midt i blinken! Men eg kan ingenting om Yoga, så den siste klarte eg ikkje.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 19:41   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Alt dette kan dei fleste menn eg kjenner svaret på. Men dei har stortsett høg utdanning alle sammen.

Jeg testet dem på mennene i avdelingen min nå i sted. De har høy utdanning alle sammen, og klarte ingen av spørsmålene. Finansfolk. Det er kona som har tatt med ungene til doktorn i alle år, tydeligvis.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 19:53   #36
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Hvis du tar med noen hestespørsmål, så vil det statistisk sett være større sjans for at en dame kan svare, feks:
Hvor mange gangarter har en islandshest, og hva heter de?
Hva er en shabrack?
Hva heter de norske hesterasene?
Hvem er Charlotte Dujardin?

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 20:09   #37
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Denne quizen hadde jeg slitt med.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 20:18   #38
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Medkjip. Her blir det fort "Hø, hø, det spørsmålet der må du svare på for du er dame!" i en forsamling der kvinner tydeligvis ikke har så stor plass fra før. Jeg ville ikke vært bekvem med et slikt opplegg i jobbsammenheng.


Akkurat like lite bekvem som jeg hadde vært med prostataspørsmål, herretrusestørrelser, spørsmål om menns kjønnsorganer og intimbarbering (for menn). Som jo ville vært det likestilte hvis man skulle fokusere på menn.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 20:42   #39
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvis noen blir fornærmet over at det finnes spørsmål om kropp, sminke, boyband eller klær i en quiz, så må de gå i seg selv.

Jeg hadde ikke blitt fornærmet av dette i seg selv, men du skriver innledningsvis at mennene har blitt tvunget til å ha kvinner på med på quiz, og da sier det jo ganske mye om holdningene som rår der. Men for all del, det er vel ingen nyhet at kvinner holder kvinner nede, så kjør på. Jeg hadde faktisk blitt helt rasende om dette skjedde på min arbeidsplass og jeg hadde fått kommentarer som noen skriver.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 20:42   #40
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Akkurat like lite bekvem som jeg hadde vært med prostataspørsmål, herretrusestørrelser, spørsmål om menns kjønnsorganer og intimbarbering (for menn). Som jo ville vært det likestilte hvis man skulle fokusere på menn.

Nei, her har det kommet mange ulike tema langt forbi det kjønnslige. Film, musikk, bøker, hester, yoga osv.

Selv er jeg så genial at jeg akkurat nå kom på spørsmål om kongelige, som jeg statistisk tror damer er mer interessert i enn menn. På samme måte som jeg statistisk tror flere menn enn kvinner er interessert i engelsk fotball. Har ingenting med kjønnsorganer å gjøre.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no