Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 21:23   #41
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Åh, dette blir spennende! Har du time i morgen?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:28   #42
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

20 cm på lengden, klippe opp en god del, helst med kniv for å få frem krøller. Varm kastanje med noe lysere striper for å få litt liv. :leter etter det perfekte bilde:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:35   #43
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Hør på benzo. Bortsett fra det med kniven. Da kan du risikere at håret ditt ser utrolig slitt ut. :erfart ganske så mange ganger:. Jeg har tykt hår med krøller og kniv er drepen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:40   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Hvis du ikke skal klippe så mye, men bare klippe opp på sidene slik det er foreslått, så gjør noe crazy med fargingen. Flere farger? Vær litt vill og gal, og spørr frisøren. Gå til en litt "hipp" frisør.

Hvis du er villig til å ta litt på lengden, men likevel ikke klippe kort så kan forskjellige varianter av disse bli stilig.
Noe sier meg at du heller går for fin enn kul? Jeg vet masse kule frisyrer i punk-sjangeren, men jeg klarer liksom ikke helt å se for meg deg der?








Venninna mi er sånn som ringer meg og "hviner" i telefonen fordi hun har vært vill og gal hos frisøren, og når vi treffes ser jeg ikke forskjellen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:42   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

20 cm på lengden, klippe opp en god del, helst med kniv for å få frem krøller. Varm kastanje med noe lysere striper for å få litt liv. :leter etter det perfekte bilde:

Nei, nei, nei! Aldri kniv på krøllete hår!

På 90-tallet hadde alle frisørene i byen her gått på kurs og lært seg å skjære. Jeg hater 90-tallet. Og alle insisterte på at det var så fantastisk på krøllete hår. Fantastisk, my ass!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:42   #46
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hør på benzo. Bortsett fra det med kniven. Da kan du risikere at håret ditt ser utrolig slitt ut. :erfart ganske så mange ganger:. Jeg har tykt hår med krøller og kniv er drepen.

Næsj, jeg har klipt hundrevis med kniv, det gjelder å ha den rette teknikken og ikke skjære for mye.

Noe sånt, tenkte jeg på, men ikke fullt så rødt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:43   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Gjør sånn!


__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:45   #48
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Endelig fikk jeg sett Skremmern! Ikke så skummel, men meget vakker.

Hva med en halvlang bob i varme farger? Lys brun, karamell, gyldne striper osv.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:49   #49
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Vakker du er Skremmern.
Har ingen tips.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:50   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Næsj, jeg har klipt hundrevis med kniv, det gjelder å ha den rette teknikken og ikke skjære for mye.

Noe sånt, tenkte jeg på, men ikke fullt så rødt.

Det er jo Agurke jo!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:51   #51
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Fant henne på Wella sine sider.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:54   #52
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Jeg tror forresten ikke jeg ville latt en tilfeldig frisør gå løs på det flotte håret. Hvis du ikke allerede har en bra frisør, ville jeg ventet på en ledig time på apples and diamonds. Da blir du garantert kul!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:09   #53
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Tommel opp

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg tror du hadde passet helt kort hår, for du har et nydelig ansikt. Men litt for drastisk, kanskje.

Håhå, det var min første innskytelse også - du hadde blitt velig fint med kort!!!!

Langt og frizzy hår går dårlig sammen med bleking, det sliter på håret så det blir mer frizzy, slitt og matt.

Jeg ville gått for en kort (-ere) frisyre, og så muligens en farge nær opp til din egen så håret blir blankt (helfarge hvis du går regelmessig til frisør, ellers ikke pga ettervekst- da kan man evt ta en glansvask som ikke gir "røtter" på samme måte.

Hvis det blir for skummelt, så klippe ved skuldrene, du kan fremdeles sette opp håret og ha hestehale, men håret vil virke tjukkere og mer massivt, og fordi du har naturlig krøll vil det " løfte" seg mer på kronen/hodet.

Men som det blir sagt - du har en fantastisk benstruktur i ansiktet og god hårkvalitet, du hadde kledd en kort frisyre skikkelig godt.

Bruk en frisør med godt rykte som koster noen kroner for ekstrem makeover.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:11   #54
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.








Jaaa!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:17   #55
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Nydelige Skremmern!

Jeg tror jeg ville ha oppsøkt den hippeste frisørsalongen du har i nærheten og hørt hva de foreslår. Evt. at de kommer med noen forskjellige forslag som du kan tygge litt på før du hiver deg rundt og er crazy.

Det er alltid utrolig gøy og spennende med forandring. Gleder meg til å se resultatet - ja for du er nødt til å legge ut etter bilde også.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:19   #56
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Du ligner så innmari på Audrey Tautou ( hun franske skuespilleren fra Amelie fra Montmartre). Prøver å laste opp et bilde av henne med kort:

http://images.theage.com.au/ftage/ff..._300x448,0.jpg

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:21   #57
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Nei, du skal ikke farge håret. Har du ikke sett hva hårfarge kan gjøre med deg?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:38   #58
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Så mange flotte forslag! Spesielt Kirsebær sitt!

Jeg likte Gimps.de-dama, men ørlite mer lengde. Og Benzo-dama også. Er permanent helt ut, tro? Går det an å ta permanent med større krøller? Rødt, liker jeg.

Tenkte å droppe innom et sted i morgen.

Jeg tenkte kanskje noe sånt, jeg:



(Den lyse versjonen)

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:39   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Permanent rette det ut, klippe det og bleke det!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:41   #60
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Ok, om du først MÅ gjøre sånt, så tror jeg du hadde sett snaisen ut med dette håret:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no