Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 15:10   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.307
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Ehm. Ja. Si det. Jeg husker bare sist gang jeg var, og det er jaggu... lenge siden. I april? Mai? Det kosta litt, men var verdt det. Bare klipp, da. Og så var jeg et par ganger før det i år, for da hadde jeg kort hår. :tenker hardt:

2500,- eller noe på et år. På et halvt år, faktisk.

Det var dyrt å ha kort hår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:16   #42
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har langt hår og striper det to til tre ganger i året. Klipper det samtidig, og er innom og stusser et par ganger utenom. Så det blir fort litt. Jeg tipper mellom 3100 og 5000 kroner. Og syns det er altfor mye! Men tør ikke ta etterveksten med striping selv uansett....
Bruker også frisørshampoo som regel, men der har jeg kuttet litt nå. Syns det er dyrt når jeg har så langt hår uansett om produktene er ganske drøye... Og har veldig lettstelt hår, kanskje litt tørt, men bruker kur innimellom.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:22   #43
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har vært 4 ganger hos frisøren i år. Striper håret og klipper det, betaler ca 1600 kr per gang,

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:24   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

5-7000 kr. Satte på extencions i februar, men har ikke brukt noe mer enn det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:35   #45
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Rundt 10 000 kr. Frisør er en av yderst få luksusting jeg unner meg. Farger/striper og klipper meg ca annenhver mnd.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:41   #46
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

180 kr. Har vært hos frisøren en gang - som alle år.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:43   #47
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er til frisøren ca seks ganger pr. år og betaler rundt 100 kr hver gang

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:45   #48
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg tror bare jeg har klipt meg 3 ganger i år, har jo langt hår som stort sett finner veien i en hestehale Men jeg bruker ofte 800-900 kr gangen når jeg er der, så jeg svarte 1600-3000. Ellers klipper jeg storesøster, og samboer klipper seg selv med klippemaskin (jeg stusser ham i nakken), så totalt sett er det lite frisørutgifter.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:48   #49
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

på å bli klipt : ingen ting
farge kjøper jeg på vita å farger selv.eller får 3menningen min til å farge det

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:49   #50
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Klipper meg ca. annenhver mnd og betaler vel o overkant av 500 hver gang. To av gangene har jeg farget/stripet håret, det koster vel ca 1500. Havner da på ca. 5000 kr i året.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:52   #51
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Har vært til frisøren selv 2 ggr, og med storebror en gang, så vi har vel brukt ca 1200-1300,- tenker jeg. Ellers har jeg klippet alle mann flere ganger, og meg selv også. Med maskin går det som en drøm. Nå driver jeg og sparer til bob, så måtte en tur til frisøren før jul

  Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:55   #52
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er frisøren i huset og klipper meg selv og gutta.
Jeg er ikke frisør da og kan bare klippe en klipp.
Så gutta har samme sveis, men i forskjellige lengder.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:56   #53
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Studentfrisøren à 450 kr gange 4 for meg selv, 2 gutter hos Joseffsons à 250 kr gange 4. Dibmann har trimmer. Jeg farger selv mitt hår, det går veldig greit.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:59   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

3 ganger, kostet mellom 1000-1500 pr gang.
Mini går hver 2 mnd å jeg betaler 250 for han pr gang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:01   #55
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

400 hver gang ca (385) og 6 ganger i året kan jeg tenke meg, altså 2400.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:18   #56
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg går til frisøren mellom 3-4 ganger i året og bruker ca. 1.200 - 1.400 hver gang.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:24   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Men altså, alle jeg kjenner farger håret hver 6.-8. uke. Har dere ikke ettervekst? Eller ikke noe grått i det hele tatt? Farger dere selv? Har jeg kommet på feil klode?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:33   #58
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

1400 kr x ca 7 ganger = 9800,-

Jeg har omtrent samme regnestykke som deg, går ca hver 8 uke og det kommer på ca 1400 kr uten produkter.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:38   #59
Røsslyng
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Innlegg: 52
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Tror jeg har betalt ca. 1500 kr i år. Har hatt to frisørbesøk med klipping og et med striping. Det blir nok oftere til neste år... Nå har jeg i hvertfall bestilt neste frisørtime i begynnelsen av februar.

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:40   #60
Røsslyng
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Innlegg: 52
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Eldstemann klipper jeg forøvrig selv med maskin. Det kler han heldigvis... Lillebror og mannen blir klippet av svigermor

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no