Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Prisestimat hårfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-17, 10:10   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Spør frisøren neste gang du er her om du kan avfarge håret hjemme kvelden før du skal til frisøren for å spare litt tid og penger? Colorb4 har jeg brukt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 10:37   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Balayage og baleage?

jeg som tøyser med begrepene. Jeg har jo mest lyst til å si "Pensle inn ettervekst"

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 11:01   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

jeg som tøyser med begrepene. Jeg har jo mest lyst til å si "Pensle inn ettervekst"

Ah, det sier meg ikke så mye mer egentlig.

Pensle inn ettervekst? Hmm?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 11:25   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Betaler 1700-1800 pr gang for klipp og farge. noen ganger bare pensle ettervekst, andre ganger legge inn noen striper.

Hvis jeg skulle avfarge mye, tror jeg jeg ville gjort det hos frisør. Det kan bli skikkelig jævlig hvis det ikke gjøres riktig.

Har man lite peng og er fleksibel på tid, kan en løsning være å få seg en lærling-time. I Oslo området finnes det vel en egen FB-side for det, her i strøket er det ofte lærlinger som søker modeller på lokale kjøp og salgsider. Ellers står det ofte angitt på hjemmesiden til salongen el.l., særlig litt større salonger/ kjeder har ofte lærlinger. Noen ganger er de på forskjellige salonger ulike dager. Bare å høre.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 11:25   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Balayage betyr noe slikt som "på frihånd" og er når de farger/striper håret uten bruk av folie eller hette- altså for hånd uten hjelpemidler. Dette gjør at f.eks. Stripene ser mer naturlig ut da du ikke får markante skiller.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 11:46   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Balayage. Det er ment å se ut som en "solkysset" -look.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-09-11 kl. 10.46.20.jpg (32,9 KB, 143 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 11:53   #27
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Jeg gikk fra mørkt til blond og bare i går brukte jeg 1250 på en runde bleking og korrigering. Så du må nok regne med at det går noen tusen.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 14:34   #28
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Jeg skal altså ikke bli helblond, men mer som fargen på dette bildet (fra instagramprofilen til frisøren min):

Det mest spennende blir vel å se om jeg feiger ut.

Vedlagte bilder
Filtype: png Skjermbilde 2017-09-11 kl. 13.31.42.png (74,8 KB, 55 visninger)
__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 14:47   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Balayage. Det er ment å se ut som en "solkysset" -look.

Det var fint! Er det sånn som koster 5000 kr?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 15:08   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Balayage. Det er ment å se ut som en "solkysset" -look.

Ah, så det DER koster 5000?

Det ser ut som hår liksom.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 17:24   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg skal altså ikke bli helblond, men mer som fargen på dette bildet (fra instagramprofilen til frisøren min):

Det mest spennende blir vel å se om jeg feiger ut.

Det MÅ du gjøre! Du kommer til å kle det veldig godt!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 19:08   #32
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ah, så det DER koster 5000?

Det ser ut som hår liksom.

Og det er vel det man betaler for. Det skal jo ikke se så veldig "oi, DU har vært hos frisøren" -ut.

Sier hun som klipper og farger selv.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 11:29   #33
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Så kuul sveis.
Det er jo en herinne som stripet (?) håret ton-i-ton i sånn grå/lillafarge. Husker ikke hvem det er men tror hun tok det over langen for å dekke over grå hårstrå.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 20:04   #34
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.308
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Du hadde kledd den fargen, Nera. Kjør på!

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 20:14   #35
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Håper du tør, det der kommer til å kle deg virkelig godt.

(Og i avdelingen for vanvittige summer kan jeg fortelle om min yngste datter som har hår for en hel bygd, hun betaler ca. 8000 for en sånn hel balasomethingrunde, og sitter i ca 7 timer i frisørstolen).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 20:40   #36
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Jeg må bare få meg litt jobbing først, så tror jeg nok det skjer. Jeg vil nok ha litt mer lillaburgunder i stripene, men vi får se om frisøren i det hele tatt våger å prøve.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 21:07   #37
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Håper du tør, det der kommer til å kle deg virkelig godt.

(Og i avdelingen for vanvittige summer kan jeg fortelle om min yngste datter som har hår for en hel bygd, hun betaler ca. 8000 for en sånn hel balasomethingrunde, og sitter i ca 7 timer i frisørstolen).

Hvilken tålmodig datter du har!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:23   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Og rik!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no