Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen som har anbefaling til CD-spiller til barn?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 07:46   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Noen som har anbefaling til CD-spiller til barn?

Noen som kan anbefale meg en cd-spiller til barn? Tenkt brukt på rommet hans, til å høre lydbøker og musikk på mens han leker.
Den bør være litt robust, men vi ønsker oss ikke en sånn barnespiller, for storebror har hatt en sånn, og lydkvaliteten var vel ikke det beste vi har hørt. Gjerne med luke hvor man skyver cd inn, for ikke å ha så utsatte deler som lokket som er på mange sånne spillere.

  Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 09:41   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har anbefaling til CD-spiller til barn?

Vi har en billig cd-spiller fra Europris. Helt ok kvalitet og den har vart i mange år nå. Vi bytter den ut med Mp3 og dockingstasjon nå fordi cd-platene blir ripet og ødelagt så fort. Ungene klarer ikke holde orden, lar de ligge uten cover osv og da blir forbruket av cd'er for høyt. Det er jo også mye lettere med mp3, nedlastinger osv.

Vil du likevel ha cd-spiller, så pass iallefall på at den kan kobles til mp3-spiller.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 09:51   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har anbefaling til CD-spiller til barn?

Jeg hadde en helt lik tråd her inne tidligere i høst. Der fikk jeg veldig mange fine tips. Jeg endte med denne: http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...ips-cd-spiller
som også finnes i rosa (og i grå tror jeg).
Jeg bestilte på nettsidene og fikk i posten. S har ikke fått den ennå, så vet ikke hvordan den er, men ser ok ut.

Vi har valgt å gå for CD-spiller i denne omgang, prisen er ikke overvettes (jeg betalte bare 295,- da jeg kjøpte) og akkurat nå synes jeg det er en CD-spiller han trenger samme hvor umoderne det er iferd med å bli. Han får lære seg å behandle CD-ene ordentlig, og så kan han heller få noe MP3 greier når han kan lese.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:57   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har anbefaling til CD-spiller til barn?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde en helt lik tråd her inne tidligere i høst. Der fikk jeg veldig mange fine tips. Jeg endte med denne: http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...ips-cd-spiller
som også finnes i rosa (og i grå tror jeg).
Jeg bestilte på nettsidene og fikk i posten. S har ikke fått den ennå, så vet ikke hvordan den er, men ser ok ut.

Vi har valgt å gå for CD-spiller i denne omgang, prisen er ikke overvettes (jeg betalte bare 295,- da jeg kjøpte) og akkurat nå synes jeg det er en CD-spiller han trenger samme hvor umoderne det er iferd med å bli. Han får lære seg å behandle CD-ene ordentlig, og så kan han heller få noe MP3 greier når han kan lese.

Ja det var egentlig slik jeg tenkte også. Mp3-spiller har vi forresten, vil ha cd-spiller nå.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no