Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-11, 23:59   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Bel@ni, her.

Ving sier at bassengene på Sunwing sitt anlegg er oppvarmet til 25 grader i februar/mars...vet ikke om det stemmer etter hva jeg leser i denne tråden.

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i Inaghs beskrivelse av iskaldt vann i bassenget på Sunwing. Vi var der siste uken i januar i 2008 og da var det kjempedeilig varmt oppvarmet vann i bassenget og ikke var det salt heller....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 00:26   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.878
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria

Vi har bodd på tre forskjellige hotell på Amadores, to av de høyt oppe. Men siden vi alltid har bil så er ikke det noe problem. Amadoresstranda har blitt veldig bra de siste årene. Sist vi var der var i 2008 tror jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:26   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria

Elin: Vannet på Sunwing resort Arguineguin ER salt altså, men ikke plagsomt salt. Synes ikke vi hvertfall. Det kan jo hende at oppvarmingen hadde streika da Inagh var der?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:06   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria

Jeg har vært på GC flere ganger, og det jeg liker best med hele øya er uten tvil Las Palmas. Fantastisk, ganske stor, og undervurdert by.

Sånn ellers har jeg ikke funnet "stedet" mitt på CG. Det er noe galt med alt, synes jeg. Puerto Rico er bare skrekkelig, Puerto de Mogan er koselig, men turistifisert og kjedelig, det holder med en halv dag. Bahia Feliz er en turistmaskin utenfor allfarvei, Arguineguin er den eneste autentiske byen, men jeg opplever den som temmelig død, og det er ikke mye å finne på der. Anfi tiltaler meg ikke, da man vasser i skandinaver, Playa des Ingles er... tja...Playa des Inges. Meloneras og Maspalomas er fint, men litt intetsigende og lite autentisk. Men likevel det stedet jeg har likt best. Jeg har aldri vært i San Augustin, så det skal jeg ikke uttale meg om. Amadores har fin strand, med det er ikke noe ordentlig sted. Tauro/ Taurioto har jeg ikke vært i, men det ser ut som noe av det samme når man kjører forbi. Hoteller og en strand.

Det beste man kan si om øya er at den har et behagelig klima, er fint å reise til om vinteren, Las Palmas, som sagt, og det flotte landskapet og de små landsbyene i fjellene. Gå ikke glipp av det!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:06   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Elin: Vannet på Sunwing resort Arguineguin ER salt altså, men ikke plagsomt salt. Synes ikke vi hvertfall. Det kan jo hende at oppvarmingen hadde streika da Inagh var der?

Det var kaldt da vi var der også, men jeg tror det i teorien er oppvarmet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 18:00   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.815
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria

Jeg tror det var rundt midten av april vi var på Sunwing Resort, og vannet var alt annet enn oppvarmet, ja. Det var så at jeg som voksen aktivt måtte svømme for å klare holde varmen, det var ikke så vi kunne lene oss bakover og bare flyte med, eller henge på kanten og kose oss. Så, det er mulig de satser på at det er ok å skru av oppvarminga første april?

Og salt var det, så det svei i huden, det bassenget. Men pytt, pytt, det var fine strender, og varmere, mindre salt, vann i havet, så vi koste oss vi.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 18:29   #27
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Olje? As in "solkrem-olje" eller? Vi har nettopp vært på Anfi og var på den tettpakke stranda hver dag men opplevde ikke noe annet en store mengder solkrem basert olje Må forøvrig si jeg er imponert over hvor ren og ryddig til holder stranda mtp hvor enormt mange mennesker som oppholder seg der hver dag. Men de bruker jo ganske så store resurrser på dette hver kveld så jeg. Og dette er vel en av de tingene folk betaler litt ekstra for når de bor på Anfi anlegget.

Ellers må jeg si at bassengene på Anfi også er veldig saltet. Ikke noe særlig når man er solbrent *au au*.

Blir man solbrent med solkrem? I så fall må det jo være bortkastet å bruke?

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 20:56   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg tror det var rundt midten av april vi var på Sunwing Resort, og vannet var alt annet enn oppvarmet, ja. Det var så at jeg som voksen aktivt måtte svømme for å klare holde varmen, det var ikke så vi kunne lene oss bakover og bare flyte med, eller henge på kanten og kose oss. Så, det er mulig de satser på at det er ok å skru av oppvarminga første april?

Vi var der i julen, og det var temmelig kaldt. Det var forsåvidt det "oppvarmede" bassenget i Bahia Feliz i februar også. Og det "oppvarmede" bassenget i Meloneras i mars.

Så jeg tror ikke oppvarmet er noen garanti for å få det varmt som rundt Middelhavet om sommeren.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 19:18   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Elin: Vannet på Sunwing resort Arguineguin ER salt altså, men ikke plagsomt salt. Synes ikke vi hvertfall. Det kan jo hende at oppvarmingen hadde streika da Inagh var der?

Det var det jeg mente da, at det ikke er plagsomt salt Er ganske godt kjent på Sunwing Arguineguin. Har bodd der sikkert 20 ganger siden jeg var tenåring Bare gode minner

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 02:54   #30
Rastlaustausa
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 6
Rastlaustausa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gran Canaria

Jeg skrev et innlegg om ferie til Gran Kanaria med barn for et par dager siden. Kan vel ikke skrive adressen her, men regner med du finner den under profilen min? Vi reiste med en gutt på 7 år og hadde det kjempefint, avslappende og grei plass å ha med barn. Måtte gå gjennom resepsjonen for å komme utenfor område, så man slapp å være redd for at barna skulle løpe ut i trafikken osv.

__________________
Rastlaustausa
2 små
Rastlaustausa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no