Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til to damer fra Thailand

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-17, 11:51   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gave til to damer fra Thailand

Jeg har lyst å gi en liten oppmerksomhet til de to thailandske damene som vasker her på DPS som kanksje kan forbindes til Thailand men jeg er totalt to, for ideer. Forslag?

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 12:00   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til to damer fra Thailand

En hyggelig og omtenksom gave er alltid flott. Fant litt Thai-etikette på nett:

Gift giving in Thailand is often informal. Except at weddings or other important events, it is not necessarily expected. However, preparing a simple, neatly-wrapped gift is certainly a worthwhile gesture of friendship and appreciation. If you are going to give a gift to a Thai friend or host, there are a few important things to know:
•Don’t wrap a gift in black, blue, or green. These are the colors used at funerals, and are associated with mourning. Red is an auspicious color for gifts among Chinese Thais.
•It is not common for Thais to open a gift in front of the giver.
•Fruit, flowers, candy or chocolates are always safe choices. You may also give books, liquors, or stationary. Use your best judgment about what your host would find appropriate or useful.
•If you are invited to someone’s home, bringing a gift is not mandatory. However, a small token of gratitude is always appreciated.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 20:57   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gave til to damer fra Thailand

Fra Thaiene mine har jeg fått, fugler og elefanter i tre, silkesjal, kjeks i sjokolade, bokmerke etc

Jeg ville kjøpt noe norsk som freia sjokolade eller lue med reflekslys eller lignende

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no