Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette var sannelig på tide!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 22:20   #1
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Dette var sannelig på tide!

Noen ganger kan man lure på hvorfor det tok så lang tid. Men det er muligens bedre sent enn aldri?

Sitat:

Tvillingpappa Boye Kristenstuen har endelig vunnet en tre år lang kamp for at fedre skal få pleiepenger på linje med mor når barnet er sykt.

http://www.rb.no/Innenriks/article3370058.ece

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 22:27   #2
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Dette var sannelig på tide!

Ikke noe for tidlig! Skulle skamme seg til tider de som sitter å styrer! Men som du sier Kie; bedre sent enn aldri

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:06   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var sannelig på tide!

Så merkelig... Dette med pleiepenger må virkelig være avhengig av hvor man bor, og hvilket trygdekontor man har å krangle med. Mannen min fikk pleiepenger fra dag en på lik linje som meg da Lillemann ble syk for tre år siden. Vi har aldri opplevd noe problemer i det hele tatt med dette.

Jøye meg, det går mer og mer opp for meg hvor heldige vi er som hele tiden har fått ting nærmest "for gitt," som jeg skjønner andre virkelig må kjempe for. Trist at det skal være slik, at det omtrent er som et lotteri hvor i landet man bor når man får syke barn.

Vi får bare håpe at ved dette gjennomslaget vil alle pappaer som får syke barn få retten til å være sammen med barnet sitt, slik Lillemann sin pappa fikk. Det betyr så uendelig mye!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:07   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var sannelig på tide!

Det var på tide, ja!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 00:36   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.844
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette var sannelig på tide!

Trodde virkelig ikke at det var forskjell på om mor eller far får pleiepenger.
Og hvis han har stått på i tre år var det jammen på tide at det ordnet seg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 07:08   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette var sannelig på tide!

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Trodde virkelig ikke at det var forskjell på om mor eller far får pleiepenger.
Og hvis han har stått på i tre år var det jammen på tide at det ordnet seg.

Som jeg skjønte det, var det ikke snakk om mor eller far, men mor og far.
Og jeg synes det er flott.
I en slik situasjon er det fint og trygt for alle sammen å få være samlet hele familien.
Det vet jeg at i alle fall jeg ville syntes.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 09:10   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.844
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette var sannelig på tide!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Som jeg skjønte det, var det ikke snakk om mor eller far, men mor og far.
Og jeg synes det er flott.
I en slik situasjon er det fint og trygt for alle sammen å få være samlet hele familien.
Det vet jeg at i alle fall jeg ville syntes.

Ok, da så. Leste ikke avisoppslaget så nøye og forsto som om det var eller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no