Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 14:19   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Jeg har sett en del kjøkkenmaskintråder her, men jeg blir ikke klok på hvilken jeg skal ha.

Jeg vil ha en som elter store deiger, kutter, mikser, pisker krem og moser barnemat. En som er brukervennlig og har en stor bolle, -og som koster det den er verdt...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:42   #2
CINDY
supermamma-katt
 
CINDY sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
Innlegg: 77
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg har sett en del kjøkkenmaskintråder her, men jeg blir ikke klok på hvilken jeg skal ha.

Jeg vil ha en som elter store deiger, kutter, mikser, pisker krem og moser barnemat. En som er brukervennlig og har en stor bolle, -og som koster det den er verdt...

jeg har searchet litt også før jeg kjøpte....resultatet var Kenwood major mega pack eller no sånt..den er stor og fin og verdt alle pengene

__________________
Cindy
CINDY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:53   #3
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Min Braun K300 tok kvelden da jeg bakte boller i sted. Kun 3,5 år gammel. Aldri mer ihvertfall.

Abonnere på denne.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:55   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.673
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Kan kenwood kutte?

jeg har også kenwood major mega pack. synest den er grei nok. Men jeg bruker den mest til elting og da er elektrolux sin bedre.. men nå har jeg nå denne..

Store gode boller. pisker fint og elter greit. Men det er viktig å ha vesken først nedi vist ikke blir det mel i bunnen av bollen ofte.

fulgte med blender på min og, det blir vel det nærmeste den kommer til å kutte. og så er det kvern med.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:42   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Jeg har arvet mamma's Kenwood Major fra attenhundreogfrysihjel - og jeg digger den så mye at jeg gjerne skulle hatt en ny med litt mer finesser på

  Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 22:23   #6
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin - hvilken skal jeg velge?

Bosch Mum!

__________________
Hilsen Alan ('70), mamma til Fredrik ('01) og Andreas ('03)
Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no