Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det tull å reise på harryhandel nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-23, 14:47   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det tull å reise på harryhandel nå?

Jeg elsker Västerbottenost og kjøper i Sverige når vi er der, ca 200kr kg. På Meny koster den 512kr pr kg.
(akkurat nå har Meny tilbud til 200kr kg så løp og kjøp )

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 14:50   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det tull å reise på harryhandel nå?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg elsker Västerbottenost og kjøper i Sverige når vi er der, ca 200kr kg. På Meny koster den 512kr pr kg.
(akkurat nå har Meny tilbud til 200kr kg så løp og kjøp )

Omg, takk!!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 15:01   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det tull å reise på harryhandel nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Omg, takk!!

Du må skynde deg, tilbudet går ut i morgen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 15:45   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det tull å reise på harryhandel nå?

Jeg så det. Men takk uansett

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 19:04   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det tull å reise på harryhandel nå?

Jeg ukeshandler fast for 14 dager i Sverige. Nå sparer man jo uansett når man minimerer antallet turer på butikken men jeg har ukeshandlet i flere år og aldri spart så mye som jeg gjør nå. Det eneste jeg ikke kjøper der er avokado og frukt siden utvalget på den butikken vi handler på er dårlig.
Uansett: jeg sparer rundt 6-7000 i måneden på mat etter at jeg begynte med dette. Det meste av maten koster mindre enn i Norge og det som koster mer eller like mye er så få produkter at det ikke vises på sluttsummen uansett.
Krever planlegging og stor bil da. Og ca. 6 timer av en dag til selve turen. Men da slipper jeg å se innnsiden av en butikk på ukesvis. Jeg kjører hjemmeladet elbil så drivstoffutgiftene er lave.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 22:44   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det tull å reise på harryhandel nå?

Vi er to i husholdningen. Jeg klarer ikke se at vi på noe vis ville spart tid eller penger på å bruke tid og penger på å kjøre til Sverige for å handle noe som helst av det vi bruker. Vi dro aldri på langtur for å handle da vi hadde barna boende hjemme heller. Nå for tiden handler jeg eller Helten på vei fra jobb, vi går forbi butikken så det er veldig enkelt.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no