Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-20, 17:35   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Er det rart jeg blir hissig når LOS har ringt meg fire ganger i løpet av de TRE siste dagene når jeg har byttet tilbake til dem som strømleverandør! Hver gang skulle de selge meg ET NYTT PRODUKT! JEG VIL IKKE HA DET!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 17:55   #62
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

DET HETER IKKE GODTEMOMS ELLER KAKEMOMS! (Eller godtemums eller kakemums).

Det heter -mons. Moms er en avgift man betaler.

Takk.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 18:10   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Gruff er fortsatt gruff og ikke såpekassemateriale selv om man skriver det med caps lock!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 18:11   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Okei. Dette forumet lar NOEN brukere skrive MASSE med Caps Lock mens ANDRE BLIR SENSURERT!, altså SENSURERT! HØRER DERE! i løpet av bare en liten SETNING!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 18:18   #65
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okei. Dette forumet lar NOEN brukere skrive MASSE med Caps Lock mens ANDRE BLIR SENSURERT!, altså SENSURERT! HØRER DERE! i løpet av bare en liten SETNING!

INGEN har lov til å sensurere Mavs, HØRER DERE!

annemede er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 18:22   #66
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det er ikke gruff når det er så STAPPTEIT AT MAN VILLE SKREVET I AVISEN OM DET hvis bare noen hadde giddet lese det, altså. Gruff er sånn dere mumlemumlegrumle, dette var lett irriterende, men så går det over. Denne tråden er vel for de tingene som er så IRRITERENDE at hodet nesten eksploderer av det, men så er det egentlig ikke irriterende nok for andre til at det er noen vits å lage en egen tråd hvor man bare ranter om det, lissm.

Litt sånn - HERREGUD, DETTE ER JO BARE HELT DUST OG FEIL OG SÅNN KAN VI IKKE HA DET, og andre bare "jadda, jadda, enig i det, men let it go."

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 18:45   #67
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg får IKKE OPP MARKISA utenfor vinduet til guttungen! Det er så HIMLA irriterende! Og sikkert en lett sak om man bare vet knepet! Jeg VET DET IKKE!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 18:57   #68
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Men det FØLTES SOM ET ÅR!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 19:35   #69
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg får IKKE OPP MARKISA utenfor vinduet til guttungen! Det er så HIMLA irriterende! Og sikkert en lett sak om man bare vet knepet! Jeg VET DET IKKE!

Kanskje du må la den synke litt lenger ned først?

Eller er ikke dette tråden for gode råd?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 20:20   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Plast. Jeg lurer på hvorfor ØKOLOGISKE grønnsaker fortsatt kan kalles ØKOLOGISK når de er pakket inn i PLAST. Det er sikkert mange gode grunner til det, som noen sikkert skal forklare meg snart, men jeg tillater meg å synes det er helt utrolig idiotisk og provoserende, og ikke minst skikkelig, skikkelig teit. Det er jo en del av hele produktet som selges det også. "Sånn. Nå har vi erstattet gift i jorda med plast i havet. Fått stempel på produktet vårt og greier." Og Coop da, flinke coop, som reklamerer utenpå plasten, at avocadoene som er inni plasten ligger i et plastfritt brett. Fjern plasten og hiv dem i en føkkings haug (det er lov å skrive føkk i en rantetråd ja?), de har for svingende skall!

Det er nesten, men bare nesten like STAPPTEIT som LAKTOSEFRI eplejus.

Sånn. Både caps og kursiv. Nå føler jeg meg bedre.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 20:21   #71
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kanskje du må la den synke litt lenger ned først?

Eller er ikke dette tråden for gode råd?

Neinei! I denne tråden skal vi si i kor: FORBANNA DUSTEMARKISE!! Hun trenger ingen råd.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 20:30   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Plast. Jeg lurer på hvorfor ØKOLOGISKE grønnsaker fortsatt kan kalles ØKOLOGISK når de er pakket inn i PLAST. Det er sikkert mange gode grunner til det, som noen sikkert skal forklare meg snart, men jeg tillater meg å synes det er helt utrolig idiotisk og provoserende, og ikke minst skikkelig, skikkelig teit. Det er jo en del av hele produktet som selges det også. "Sånn. Nå har vi erstattet gift i jorda med plast i havet. Fått stempel på produktet vårt og greier." Og Coop da, flinke coop, som reklamerer utenpå plasten, at avocadoene som er inni plasten ligger i et plastfritt brett. Fjern plasten og hiv dem i en føkkings haug (det er lov å skrive føkk i en rantetråd ja?), de har for svingende skall!

Det er nesten, men bare nesten like STAPPTEIT som LAKTOSEFRI eplejus.

Sånn. Både caps og kursiv. Nå føler jeg meg bedre.

Da skal jeg være hun irriterende som forklarer: Nordmenn er faktisk ganske flinke til å kaste plast der det skal, men vi er ikke særlig flinke til å ta vare på mat. Plastinnpakket gjør at den holder seg lengre, og det gjør at miljøregnskapet går i pluss.

Å hive avocadoene i en haug hadde ført til ENORME mengder matsvinn. De tåler jo ingenting, og nordmenn vil bare ha plettfri avokado. Og avokado burde vi strengt tatt ikke spise heller, om vi skal tenke på miljøet.

Nå fikk jeg det sikkert til å bikke for deg igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 20:31   #73
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg vet at plastinnpakket mat holder seg lenger, men slutt med å kalle det økologisk. Økologisk plast? Og ja, avocadoer som shippes hit fra avocadomafiaen i Sør-Amerika bør uansett aldri, ALDRI være kvalifisert til tittelen økologisk.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 20:34   #74
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg er ganske sur over forlagene, som leverer så dårlige læreverk at det er en SKAM. Noen av dem har så vidt giddi å gjøre et forsøk på å omarbeide eksisterende verk etter den nye læreplanen. Andre SUGER på digitale løsninger. Det er kjempegøy, når vi har kjøpt inn smartbok-versjon for å prøve det ut et år først, og så er brukergrensesnittet ELENDIG, det er ikke spilt inn lydfiler, og det finnes ikke fasit til oppgavene, for lærerressursen er TOM. Det eneste som ligger der er noen helvetes eksempler fra hvert kapittel. Dette har vi BETALT PENGER FOR, uten å få det vi har betalt for. Må man begynne å skrive de jævla bøkene sjøl?

I noen fag går det helt fint uten lærebok, altså. For svake elever som trenger veldig konkrete oppgaver og lett oversikt over hvor de finnes, gjør det ikke det. Det er også de som trenger lydfiler, forenkla tekster og enkle oppgaver på nett, men det er visst FUCKINGS EKSTRAMATERIALE som man ikke prioriterer å få ferdig.

Eller såkalte SMARTbøker som er så dumme at man skulle trodd de kunne stilt som deltakere i Paradise Hotel? Og nettmøte med forlaget hvor de presterte å bruke EN TIME på å ikke besvare ett eneste spørsmål. Jeg mistenker at de har lagt ut et skall, og håper at de klarer å fylle ut det resterende uten at lærerne oppdager at det ikke er ferdig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 20:37   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg vet at plastinnpakket mat holder seg lenger, men slutt med å kalle det økologisk. Økologisk plast? Og ja, avocadoer som shippes hit fra avocadomafiaen i Sør-Amerika bør uansett aldri, ALDRI være kvalifisert til tittelen økologisk.

Niks. Så godt som INGEN avocado, verken øko eller ikke, bør spises egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 20:44   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ja, det er mye å si om både avocadoer og andre ting verden produserer og konsumerer, men det kvalifiserer både til helt egne tråder, og til skriving i avisene. Så ranten gjelder først og fremst idiotisk, meningsløs og misvisende merking av varer, og det teite med å putte øko- på alt mulig rart (men kanskje særlig det som pakkes i plast og dyrkes på tvilsomme måter før det fraktes over halve jordkloden).

Det samme med merking av "vegansk" og "laktosefritt" etc, på varer som aldri har vært noe annet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 22:01   #77
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ikke all plast er plast. Noe er cellofan, som er et celluloseprodukt, lagd av regenerert cellulose. Bare for å være litt irriterende.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 22:07   #78
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det er ikke irriterende, det er jo bare bra. (men da står det ikke merket med at det skal sorteres som plast, noe det dessverre gjør på det aller, aller meste, det er relativt lite av det som er cellofan).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-09-20 kl 08:18.
My er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 22:18   #79
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Forbanna dustemarkise! Og den trenger så klart å senkes helt først, men tror du jeg får til det da??? NEI!!! DUSTEMARKISE!!!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 08:11   #80
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Denne passet meg fint i dag.
Hva ER det med folk som ligger 10 km/t UNDER fartsgrensen på motorveien, men så snart det kommer en strekke med 2 felter og forbikjøringsmuligheter, så GIR de bånn gass???? HVA F€#"!!!!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no