Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er en skyvedør en skyvedør?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-20, 08:56   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Er en skyvedør en skyvedør?

Skal montere skyvedør på soverommet, ca. 3 meter. Er det bare å velge hva sol helst, Ikea f.eks. Eller er det stor forskjell på kvalitet og hvor godt dørene glir i skinnene etc?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 09:29   #2
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Det er stor forskjell, men jeg aner ikke hvem som har de beste dørene. Henger derfor her for tips.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 10:25   #3
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Var rimelig sikker på at du mente skyvedør som i dør, ikke garderobedør.

Anyways: Ikea-dører kan ikke henges uten å henge på skap.


Sist redigert av Serena : 18-09-20 kl 10:26. Årsak: Tenkte feil..
Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 10:53   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Da utgår IKEA. Dette er en gammel innebygget garderobe langs en vegg. Det var noen stygge og ødelagte dører da vi flyttet inn. Jeg må vel da montere skinne i taket og i gulvet. Innredningen er Elfa og det er jeg veldig fornøyd med i hyller og skuffer. Men usikker på om det er verdt prisen her?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 11:05   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Det er vel noe om hvor mange skinner du vil ha også. Om du f eks har tre dører om du da vil kunne ha alle sammen samlet hverandre.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 11:18   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Er det en fordel å ha mange dører kanskje?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 13:03   #7
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Den ene skyvedørsgarderobe vår er Elfa, den er dårligere enn den andre som jeg selvfølgelig ikke husker hvor er fra.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 13:04   #8
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er det en fordel å ha mange dører kanskje?

Jeg liker ihvertfall at jeg kan samle dørene slik at jeg kan se hele min del av skapet. Men aller best liker jeg skapdører med fengsel så kan vi ta ut klær samtidig.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 15:12   #9
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Men aller best liker jeg skapdører med fengsel så kan vi ta ut klær samtidig.

Det er helt opplagt at det er mye ved skyvedørsgarderober jeg har gått glipp av.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 16:46   #10
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Hengsel

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 17:05   #11
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Er en skyvedør en skyvedør?

Jeg har nettopp sjekket markedet for skyvedører til Pax garderobeinnmat, og kom frem til at jeg var villig til å betale ganske mye mer for kvalitet og soliditet, så jeg skulle ha 'Plain'-dører fra Norema.

Dette er en generisk skyvedør som selges under flere merkenavn av flere forhandlere. Dyre, men alternativene var noe tynt, flimsy ræl.

Nå har jeg kommet frem til at jeg ikke trenger dørene, så foreløpig har jeg spart nærmere 40 000,-

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no