Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

12 ulike kroppstyper hos kvinner

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 20:16   #121
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jasså Veronal, driver og legger ut lettkledde bilder av deg selv?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:18   #122
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg har dårlig impulskontroll. Det skjedde bare.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:21   #123
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

"Racy ruler"?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:21   #124
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Hva kommer Nebbia til å si? :tsktsktsk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 00:54   #125
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Pære, definitivt.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 01:01   #126
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Om en leser nedover siden her nå, som en samtale, så blir det ganske morsomt.

Jasså Veronal, driver og legger ut lettkledde bilder av deg selv?
Jeg har dårlig impulskontroll. Det skjedde bare.
Hva kommer Nebbia til å si? :tsktsktsk:
Pære, definitivt.


__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 01:05   #127
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Ja, det var da det jeg mente?



Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 01:09   #128
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Ja? Ikke sant?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 01:11   #129
Noras mamma
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 297
Noras mamma er litt kul
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Tror jeg er timeglass el vase.

__________________
Prinsessen født juni 08
Noras mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 09:49   #130
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Om en leser nedover siden her nå, som en samtale, så blir det ganske morsomt.

Jasså Veronal, driver og legger ut lettkledde bilder av deg selv?
Jeg har dårlig impulskontroll. Det skjedde bare.
Hva kommer Nebbia til å si? :tsktsktsk:
Pære, definitivt.

  Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 10:43   #131
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tror jeg er goblet, en pokal... ligner mest iallefall, 42 oppe, 36-38 nede og slanke legger. Kjoler er lett. Not.

Jeg også. Kjoler og kåper er vanskelig. Dessuten er jeg lang i livet, så midjen kommer et sted rett under puppene, og det er ikke pent når plagget ikke er ment å ha empireliv.

Men kjoler har jeg funnet litt mer ut av nå - jeg kjøper omslagskjoler i jersey. Da virker de ikke digre på underkroppen selv om de passer lenger opp.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 12:11   #132
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg også. Kjoler og kåper er vanskelig. Dessuten er jeg lang i livet, så midjen kommer et sted rett under puppene, og det er ikke pent når plagget ikke er ment å ha empireliv.

Hm, det ville jeg kalle å være kort i livet, jeg. Kjoler med "langt liv" har jo midjen langt nedpå hoftene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 12:19   #133
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, det ville jeg kalle å være kort i livet, jeg. Kjoler med "langt liv" har jo midjen langt nedpå hoftene.

Nei, jeg er lang i livet. Dermed kommer midjen på plaggene, som ikke er så lange i livet, rett under puppene.

En kjole med "langt liv" ville kanskje hatt midjen der den skulle være på meg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:07   #134
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner



Ååååhhhh ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:06   #135
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nei, jeg er lang i livet. Dermed kommer midjen på plaggene, som ikke er så lange i livet, rett under puppene.

En kjole med "langt liv" ville kanskje hatt midjen der den skulle være på meg.

Aha, da henger jeg med. Jeg leste det som at din midje kom rett under puppene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:16   #136
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Hm. Jeg tror cornet passer best på meg. Eller en puppeløs liten lollipop?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kauniskjerf_2.jpg (78,4 KB, 42 visninger)
Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:39   #137
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg aner ikke hva jeg er. Ingen av delene der tror jeg.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:22   #138
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Timeglass eller en stor pokal, muligens?

Store bryster, nokså stor bak, og mage med håndtak på sidene. Najs.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:23   #139
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Hm, vanskelig. Er nok timeglass men litt ekstra polstra. Blir magen mindre er eg veldig godt fornøyd med fordelinga.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:42   #140
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Cello med mage, må jeg være. Kanskje en kontrabass.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no