Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-11, 09:38   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Holdt på å rygge med Breivik", ønsker bistandsadvokat.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dette er en sak jeg synes at avisene burde spare ham og sønnen for

Jeg er så enig. Jeg savner en mer kritisk gjennomgang av hva avisene faktisk setter på trykk - hvor ble det av Vær Varsom Plakaten? Hva med å beskytte folk mot seg sjøl?

Å kalle seg et offer etter 22. julitragedien, fordi han har sett ABB og nesten rygget ham ned, det vil jeg forøvrig si er et hån mot de som virkelig er et offer i denne saken. Ja, det er mulig han føler ubehag, men livet er til tider ubehagelig, uten at man skal nødvendigvis trenge advokat og erstatning for dette.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:29   #22
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: "Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Historien er litt mer komplisert enn slik Dagbladet fremstiller det altså, her er hele historien. Men samtidig så er jeg enig i at det ikke bør være grunn til å kreve bistandsadvokat. Da er det mange flere som også har grunn til det for å si det mildt!

Jeg synest egentlig Dagbladet`s artikkelen fremstod som litt urettferdig overfor han. Etter jeg leste artikkelen som Mirasol linket til så kan jeg i større grad skjønne hans argument. Det er vel også flere i Oslo som tilfeldigvis var nær der bomben smalt som har fått bistandsadvokat.
Men om det allikevel er riktig at han skal ha bistandsadvokat er jeg uansett ikke helt sikker på.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:32   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Ja, hvis det der er noe å gå inn i offerrollen for så er det virkelig mange som skulle hatt sin egen bistandsadvokat på heltid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:39   #24
slaskepott
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 33
slaskepott har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Min kjære holdt på å bli drept på brannstasjon den dagen, han har ikke bedt om bistandsadvokat for det. Respektløst av denne mannen, han burde vite bedre!

slaskepott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:51   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

De som plukket svømmende ungdommer opp av vannet mens kulene haglet, fikk ikke bistandsadvokater eller annen hjelp såvidt jeg har skjønt. Disse burde stå foran i køen om noen skal ha støtte.

  Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 12:35   #26
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: "Holdt på å rygge ned Breivik", ønsker bistandsadvokat

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De som plukket svømmende ungdommer opp av vannet mens kulene haglet, fikk ikke bistandsadvokater eller annen hjelp såvidt jeg har skjønt. Disse burde stå foran i køen om noen skal ha støtte.

Ja, det er jeg helt enig i. Men er det ingen av de som fikk det?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no