Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg reiser alene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-14, 22:21   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg reiser alene

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Syden aka sol og varme!

Ønsker du å bo i en by? Eller landlig?
Ønsker du å spise og henge mest mulig på hotellet, eller bare sove der og være på stranda/på tur/på restaurant og bar resten av tida?
Hvor stort budsjett har du, og hvor god standard ønsker du?

Hva med denne: http://www.ving.no/charteraccomodati...okingFlow=True

Sunprimehoteller er hoteller kun for voksne. Jeg vet ikke om det er det du ønsker? Ser for meg at sunwing og blue village ikke akkurat er drømmen når du først skal reise uten barn?

Budsjettet er lavt. Så det er viktig at det ikke koster skjorta dit jeg skal. Var på Kreta for drøye året siden og der syns jeg det var dyrt.

Nei har vel ikke lyst å dra dit det er mest unger rundt meg. Litt viktig å tenke på. Et hotell fullt av foreldre med barn.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 22:48   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg reiser alene

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Budsjettet er lavt. Så det er viktig at det ikke koster skjorta dit jeg skal. Var på Kreta for drøye året siden og der syns jeg det var dyrt.

Nei har vel ikke lyst å dra dit det er mest unger rundt meg. Litt viktig å tenke på. Et hotell fullt av foreldre med barn.

Gran Canariaer vel billigere enn Kreta/Middelhavet, men ikke så veldig, tror jeg. En stund siden jeg var der.

Hva med Tyrkia? Billig, billig!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 22:56   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg reiser alene

Min erfaring er at Gran Canaria er en hel del dyrere enn Kreta og Hellas generelt. Tyrkia er iskaldt på denne tiden.

Men det er fullt mulig å leve rimelig også på Gran Canaria for én person. Mat må man ha hjemme også, og man kan lage litt mat selv og ikke spise på de dyreste stedene.

Hoteller kun for voksne (som tilbys av charterselskaper) tipper jeg ikke er av de billigste. Jeg ville heller funnet et lite og kanskje familiedrevet hotell (kanskje lettere å finne rundt Las Palmas enn på sydkysten av GC). Hvis du unngår svære turistsentre, så unngår du oftest masse unger også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 23:02   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg reiser alene

Kanariøyene er trygt og godt som nordmann. Skulle det skje et eller annet så er det andre nordmenn på hvert hjørne, og det er norske leger, norske tolker på (private) sykehus der.

Og det er ikke billig, billig, men heller ikke dyrt. Særlig om du er der alene så lever man typisk billig. I alle fall ville jeg ha gjort det. Jeg hadde solt meg, spist lunsj ute (aka middag) og kanskje spist på hotellrommet resten. Lest bøker og slappet av. Hadde ikke brukt mye penger tror jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no