Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-16, 18:44   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Dagbladet har altså brukt masse tid og krefter på å gjenfortelle og "nøste opp" historien fra 20 år tilbake om en baby som ble funnet levende på en kirkegård.
http://journalisten.no/2016/11/det-n...n-i-plastposen

Journalistene drar selvfølgelig til Manilla 20 år etter, og sporer opp "babyen":

Sitat:

Vi satt ved et bord i Manila, foran en gutt som ikke visste hvordan hans første minutter og timer på jorda utartet seg(sic). Da han stormet inn i livet, utenfor blokka i Ullevålsalléen i Oslo, siden på badegolvet oppe i leiligheten, og noen minutter senere liggende i en plastpose på en kirkegård.

Vi måtte trå varsomt, gjøre dette verdig og respektfullt. Det var fortsatt ikke vår oppgave, følte vi, å blåse alle detaljene ved historien – detaljer han åpenbart ikke visste om selv. For hvem sin oppgave var det egentlig – om noens - å fortelle ham at han hadde blitt forlatt på et gravsted like etter å ha blitt født? Det ville være for brutalt og voldsomt, kom vi til, her og nå. Vi ville ikke støte ham unødig.

kilde: http://www.dagbladet.no/spesial/gutt...er/kapittel-8/

- "Men vi MÅTTE jo bare gjøre det lizzm!!!!".

(Det ender altså med at de hinter og hinter via facebook og til slutt har de lagt frem 90% av detaljene mens de pisker opp stemningen ved å mase på gutten om han har fått noe nytt ut av mor siden sist. De bare MÅ bare pirke borti, fortelle guttevalpen alt, slik at vi lesere kan meske oss med detaljene om hvordan denne ungdommen takler den nye informasjonen som Dagbladet har vært så flink å rote frem. )

Jeje. Min egen domme feil for å lese dagbladet. Jeg veit. Jeg skal slutte. (skylder på eksamensprokrastinering)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 13-11-16 kl 20:04. Årsak: Måtte få frem poenget litt tydeligere til de kloke sjeler som ikke vil inn på db-linken
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:06   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg har kun lest overskriftene fordi jeg ikke har pluss abonnement, og ikke har jeg tenkt å bruke penger på det heller. Men er ikke dette typisk VG, Dagbladet og Tv2 journalistikk da?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:10   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Leste det nå. Fryktelig. Har ikke pluss-abonnement.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:12   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg tenker også at det er typisk Dagbladet, men ja, jeg synes også det er usmakelig at de liksom "må" fortelle gutten hva som skjedde selv om moren altså tydeligvis valgte å la det være. Hva godt skulle det gjøre for denne mannen å tvinge historien fram?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:18   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Dagbladet har altså brukt masse tid og krefter på å gjenfortelle og "nøste opp" historien fra 20 år tilbake om en baby som ble funnet levende på en kirkegård.
http://journalisten.no/2016/11/det-n...n-i-plastposen

Journalistene drar selvfølgelig til Manilla 20 år etter, og sporer opp "babyen":

kilde: http://www.dagbladet.no/spesial/gutt...er/kapittel-8/
- "Men vi MÅTTE jo bare gjøre det lizzm!!!!". Jorunalistene MÅ bare pirke borti, fortelle guttevalpen alt, slik at vi lesere kan meske oss med detaljene om hvordan denne ungdommen takler den nye informasjonen som Dagbladet har vært så flink å rote frem.

Jeje. Min egen domme feil for å lese dagbladet. Jeg veit. Jeg skal slutte. (skylder på eksamensprokrastinering)

Himmel, er det SÅ ille? Jeg så bare overskriftene i begynnelsen på VG-føljetongen, og tenkte at det var da utrolig dårlig stil å gjøre en sak om en baby i en plastpose til underholdning med episoder og det hele. At babyen faktisk lever og blir oppsøkt av VG, får jo Tore på Sporet til å fremstå som en fintfølende SKUP-priskandidat.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:27   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg har lest fra starten av, og ble veldig overrasket da jeg forstod at historien ikke har oppstått fordi gutten ønsket å nøste opp i saken. Jeg var sikker på det måtte være sånn det startet. Men nei.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:29   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Det er så vidunderlig å ikke lese Dagbladet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:36   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg har lest fra starten (det er en åpen sak, bare +-sak hvis man vil lese alt med en gang i stedet for å vente på "episodene"). Jeg antok det samme som Niobe om hvordan saken hadde begynt og syntes det var fasinerende i starten, men har blitt mer og mer ubekvem jo mer de har gravd og "funnet ut". Men det sier selvsagt noe om meg at jeg ikke har sluttet å lese etter at det begynte å bli ubehagelig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 19:38   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg vet det er noe "funny business" rundt mitt eget opphav og starten på livet, og det hadde vært enormt ubehagelig om noen andre hadde gravd i det og presset historien på meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 22:32   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Å! Jeg er så enig. Jeg synes egentlig hele historien er veldig rar, men må jo få med meg hele.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 22:40   #11
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Det Stompa sa. Dagbladet drar denne historien alt for langt ut også. Kunne fint vært dekket av 1-3 artikler.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 23:05   #12
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.103
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Har tenkt akkurat det samme.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 23:17   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har lest fra starten av, og ble veldig overrasket da jeg forstod at historien ikke har oppstått fordi gutten ønsket å nøste opp i saken. Jeg var sikker på det måtte være sånn det startet. Men nei.

Veldig enig. Jeg leste frem til de fant ham, ble veldig overrasket og har ikke lest videre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 23:26   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Måten de har frontet denne feature artikkelen har fått hårene til å reise seg på meg, så har kun lest overskrifter. Og det dere forteller her nå er verre enn jeg hadde forventet meg. Gutten er uvitende og blir fortalt dette av journalisten?!?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 23:35   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Å! Jeg er så enig. Jeg synes egentlig hele historien er veldig rar, men må jo få med meg hele.

Hvorfor må du egentlig det? Det er jo ikke sånn at artikler blir laget om ingen leser dem, så om man synes det er uetisk, må man som er minimum la være å lese.

Jeg leser ikke Dagbladet, så jeg hadde ikke hørt om dette før nå, men det er selvsagt helt uaktuelt for meg å begynne å lese.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-16, 23:52   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Måten de har frontet denne feature artikkelen har fått hårene til å reise seg på meg, så har kun lest overskrifter. Og det dere forteller her nå er verre enn jeg hadde forventet meg. Gutten er uvitende og blir fortalt dette av journalisten?!?!

Ikke helt sånn, nei. Gutten veit litt, og journalisten forteller litt.

(Ja, jeg har lest alt, og er enig i at det fint kunne vært kuttet - de kunne satt strek etter at de får vite at gutten lever og har det bra, f.eks.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 00:14   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Eg har bare sett overskriftene delt på fb og las lenka til Journalisten i HI. Eg vil ikkje klikke meg inn på dette etter å ha lese denne tråden.

Kva er poenget med å fortelje ein mann at livet hans starta slik?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 06:47   #18
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg leste de første artiklene. Etter at de dro for å finne ham tok det en retning jeg ikke likte. Kom bare dit at de var på sporet av ham og der synes jeg ikke det er greit lenger. Høres ut som jeg har gjort rett i å slutte å lese der.

Jeg synes det var veldig umodent når jeg kom så langt. Lite respekt for en dame som har fått lov til å fortsette livet sitt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 07:30   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg leser ikke Dagbladet og har derfor ikke fått med meg dette, men det høres litt interessant ut fra et presseetisk perspektiv.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 07:34   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Det er med blanda kjensler eg har lest denne ja men det som ergre meg aller mest er faktisk den dårlige journalistikken. Oksnes (er ikkje det det han heiter?) skriv jo godt, men dette er melka sånn ut med ekstreme gjenopptakingar og no mot slutten er det så klikk-aktig at eg får neller.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no