Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-17, 14:44   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Ja, altså, supre tips om bil, men vi er allerede i utlendighet. Klokka 17 var det flust av muligheter til å komme seg til Gardermoen.

Jeg får godsnakke med ham hjemme og høre om han kan sette igjen bilen på flyplassen. Å be ham hente midt på natta med Lillebror på slep vil jeg ikke. Da får vi heller tåle å vente til første flytog.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 14:57   #22
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Om det bare er deg og storesøster ville jeg vurdert taxi tror jeg. Mange opererer med fast pris til og fra Gardermoen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 16:28   #23
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Om det bare er deg og storesøster ville jeg vurdert taxi tror jeg. Mange opererer med fast pris til og fra Gardermoen.

Joa, men vi bor ganske langt i gokk.. Men det går jo evnt av å ta flybussen til sentrum og taxi derifra. 1300 kroner til taxi pga dårlig planlegging, det er ikke helt med i feriebudsjettet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 17:39   #24
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Det skjønner jeg. Håper det ordner seg for dere.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 22:59   #25
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det skjønner jeg. Håper det ordner seg for dere.

Ja, ser ut til at mannen ofrer noen timer og kjører ut og setter igjen bilen til oss. Puh! Jeg kikket faktisk på hotell, billigere enn taxi hjem

Takk for hjelpen, dere!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 23:01   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Så godt det ordner seg! Jeg holdt på å foreslå hotell faktisk, men tenkte at det nok ordnet seg før du måtte gå til det skrittet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 23:17   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så godt det ordner seg! Jeg holdt på å foreslå hotell faktisk, men tenkte at det nok ordnet seg før du måtte gå til det skrittet.

Takk, jeg sjekket faktisk hoteller og de billigste koster halvparten av en taxitur hjem, men det sto ikke noe om at de kom og hentet folk midt på natten. Det gjør de kanskje?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 23:29   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Takk, jeg sjekket faktisk hoteller og de billigste koster halvparten av en taxitur hjem, men det sto ikke noe om at de kom og hentet folk midt på natten. Det gjør de kanskje?

Kan godt tenkes det går en hotellbuss fra Gardermoen. Vet at noen hoteller i alle fall har buss i 04-05 tiden på morgenen, for det har jeg tatt da jeg skulle til USA og skulle ha grytidlig fly. Tror det var Rica et eller annet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 00:03   #29
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Ser det har ordnet seg for deg, men vi tok i allefall flybuss som gikk kl. 03.15 natt til søndag. Det var den siste den natta. Mulig det ikke går like lenge på hverdager? Misset både 01.15 og 02.15-bussen pga fly som var forsinket og bagasje det tok en time å få etter at vi landet.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 00:07   #30
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ser det har ordnet seg for deg, men vi tok i allefall flybuss som gikk kl. 03.15 natt til søndag. Det var den siste den natta. Mulig det ikke går like lenge på hverdager? Misset både 01.15 og 02.15-bussen pga fly som var forsinket og bagasje det tok en time å få etter at vi landet.

Ja, det stemmer at det går flybuss inn til sentrum hver time hele natta. Jeg fikk den ikke opp på Ruter fordi det ikke går transport videre ut til oss midt på natta.

Forsinket fly, ja, det er jo ikke alldeles utenkelig i disse tider. Ser ikke fram til lang kjøretur på natta i utgangspunktet, så håper virkelig ikke vi blir enda senere.

Men greier de å bruke EN time på å levere ut bagasjen?? Ikke greit, særlig ikke midt på natta!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 08:54   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjem fra Gardermoen på natta, ikke mulig?

Så bra at det løste seg! Håper dere ikke blir for forsinket!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
i-landsproblemer

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no