Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

OL i Rio

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-16, 01:03   #121
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg syntes det lukter gull av håndballjentene nå altså. Det herlige med disse jentene er gleden over å score er så enormt tilstede, tiltross for 13 måls ledelse. Hvert mål er en ren glede.

Men denne familien Ingebrigtsen fremstår som noget zpeziell i mine øyne. Jeg skjønner at dette er det de lever og ånder for - men lell.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 08:08   #122
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Håndballjentene var fantastiske. De spiller som mestere.

Og Ingebrigstens. Jeg antar man gjerne må være litt full av seg selv for å fostre idrettsstjerner, og i så fall er jeg fornøyd med å la være.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 08:33   #123
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Ja, du kan så si. Han rappkjefta hekkeløperen fra Sunnmøre er jo for så vidt også full av seg selv, men på en mye kulere måte.

Ja ja, så blir det nattkamp da, i Semifinalen. 01:30 natt til fredag. Noen som skal sitte oppe for å se på?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 08:58   #124
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, du kan så si. Han rappkjefta hekkeløperen fra Sunnmøre er jo for så vidt også full av seg selv, men på en mye kulere måte.

Ja ja, så blir det nattkamp da, i Semifinalen. 01:30 natt til fredag. Noen som skal sitte oppe for å se på?

Karsten er ikke full av seg selv, han er en flott idrettsutøver. I natt var han den siste som ikke fikk være med videre til finalen (sytten hundredeler!).

"- Bare for å få sagt det. Det er ufattelig stort å ha fått vært med på dette. Læringsprosessen har vært enorm. Fra å komme inn i leiren, møte dere i pressen, få springe i et så stort mesterskap. Jeg har fått være med å leke med de store gutta, og er ydmyk."

Han er mangekjemper, og har ikke spesialisert seg ennå. Han er tjue år. Vi får nok se mer av han.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:01   #125
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Karsten er ikke full av seg selv, han er en flott idrettsutøver. I natt var han den siste som ikke fikk være med videre til finalen (sytten hundredeler!).

"- Bare for å få sagt det. Det er ufattelig stort å ha fått vært med på dette. Læringsprosessen har vært enorm. Fra å komme inn i leiren, møte dere i pressen, få springe i et så stort mesterskap. Jeg har fått være med å leke med de store gutta, og er ydmyk."

Han er mangekjemper, og har ikke spesialisert seg ennå. Han er tjue år. Vi får nok se mer av han.

Ja, du har rett i det, "full av seg selv" blir vel feil uttrykk. Mente vel egentlig at han har "attitude", på en kul måte, samtidig som han er sympatisk.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-08-16 kl 09:13.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:04   #126
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, du har rett i det. Mente vel egentlig at han har "attitude", på en kul måte, samtidig som han er sympatisk.

Det er sant, han har litt "attitude". Jeg satt oppe i natt og så på, og skal sitte oppe og se håndball. Klarer ikke å la være.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:05   #127
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg liker Ingebrigstens jeg. Sikkert en av få, men jeg syns det er helt greit med folk som har tro på seg selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:30   #128
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg synes absolutt folk skal ha tro på seg selv, men på det Ingebrigtsen-nivå gjør det seg absolutt best i kombinasjon med litt mer selvironi og sjarm. Synes jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:41   #129
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg blir nok sittende å se håndball. Idag starter Tutta! Gleder meg!

Ang Ingebrigtsen - litt snert og sjarm hadde gjort seg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:49   #130
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Det jeg og mannen er mest imponerende er at håndballjentene har vært på det nivået siden 80-tallet selv om både spillere og trenere er endret opp gjennom årene.

Lyst til å se kampen natt til fredag, men det er nok i seneste laget.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 09:57   #131
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Så imponert over Karsten Warholm - for en positiv fyr, og for et talent! Måten han møter motgang på (tidtakerfeil spolerer norgesrekord, misser finalen i OL med 17 hundredeler) er så sympatisk. Har stor tro på Warholm i åra som kommer. Stort potensial både på ham og svømme-Henrik Christiansen (fra samme by som meg - helt sprøtt å tenke på at han trener i den hallen jeg skydde som pesten i alle år på skolen ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 10:32   #132
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OL i Rio

Kommer til å være trøtt på jobb på fredag gitt!

Jeg syns de første uttalelsene fra Ingebrigtsen var noe kjepphøye ja. Men vi hadde sett noe de ikke hadde sett. Jeg synes de virket mer sympatiske i studio i går kveld. Da hadde de fått sett det fra flere vinkler og var enige at det var disk. De virket mye mer sympatiske da i hvertfall. Jeg har litt sansen. Jeg syns det er tøft at de jobber så hardt, og har så stor tro på egne evner. Gutta ER jo flinke. Det er det ikke tvil om. Jacob er jo også på voldsom tur opp. Han må bremses av faren. Han mener kroppen ikke er stor nok til å takle at han løper så fort som han gjør. Nei, jeg tror jeg har litt sansen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 10:37   #133
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Kommer til å være trøtt på jobb på fredag gitt!

Jeg syns de første uttalelsene fra Ingebrigtsen var noe kjepphøye ja. Men vi hadde sett noe de ikke hadde sett. Jeg synes de virket mer sympatiske i studio i går kveld. Da hadde de fått sett det fra flere vinkler og var enige at det var disk. De virket mye mer sympatiske da i hvertfall. Jeg har litt sansen. Jeg syns det er tøft at de jobber så hardt, og har så stor tro på egne evner. Gutta ER jo flinke. Det er det ikke tvil om. Jacob er jo også på voldsom tur opp. Han må bremses av faren. Han mener kroppen ikke er stor nok til å takle at han løper så fort som han gjør. Nei, jeg tror jeg har litt sansen.


Dette, bare at jeg vet at jeg har sansen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 10:44   #134
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Så imponert over Karsten Warholm - for en positiv fyr, og for et talent! Måten han møter motgang på (tidtakerfeil spolerer norgesrekord, misser finalen i OL med 17 hundredeler) er så sympatisk. Har stor tro på Warholm i åra som kommer. Stort potensial både på ham og svømme-Henrik Christiansen (fra samme by som meg - helt sprøtt å tenke på at han trener i den hallen jeg skydde som pesten i alle år på skolen ).

Han er jo så fin! Heile bygda her er liksom i ekstase over det han gjer og det han er. I natt var liksom over 100 stk samla i kinoen for å sjå han springe

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 10:47   #135
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Han er jo så fin! Heile bygda her er liksom i ekstase over det han gjer og det han er. I natt var liksom over 100 stk samla i kinoen for å sjå han springe

Vi satt i koma i sofaen.

De mest usympatiske er noen av tilskuerne (mest brasilianske, tipper jeg) som buet både under konkurranse og medaljeseremoni da Lavillenie tok sølv i stavhopp.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 10:54   #136
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Vi satt i koma i sofaen.

De mest usympatiske er noen av tilskuerne (mest brasilianske, tipper jeg) som buet både under konkurranse og medaljeseremoni da Lavillenie tok sølv i stavhopp.

Ja, hva i alle dager var det? Det har jo ingenting med OL-ideologien å gjøre. Himmel.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 10:54   #137
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Vi satt i koma i sofaen.

De mest usympatiske er noen av tilskuerne (mest brasilianske, tipper jeg) som buet både under konkurranse og medaljeseremoni da Lavillenie tok sølv i stavhopp.

Ikke sant? Så utrolig usportslig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 12:14   #138
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Men, er dette noko som er spesielt som no-go med friidrett? Må innrømme at eg har bua min del på fotballbaner

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 12:20   #139
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men, er dette noko som er spesielt som no-go med friidrett? Må innrømme at eg har bua min del på fotballbaner

Selv der buer man vel ikke når motstanderen scorer, man buer når motstanderen trekker ut tida o.l.?

Men ja, ekstra spesielt i O.L. (ikke bare friidrett), der skal jo sportslighet stå høyt i fokus, det er jo en del av hele ideologien.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-16, 12:27   #140
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Selv der buer man vel ikke når motstanderen scorer, man buer når motstanderen trekker ut tida o.l.?

Men ja, ekstra spesielt i O.L. (ikke bare friidrett), der skal jo sportslighet stå høyt i fokus, det er jo en del av hele ideologien.

Eg har bua når motstandar har scora fordi dei lot vere spele ut ballen når ein av våre har lagt nede... Men ellers er det vel buing på uthaling av tid og billige straffespark.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no