Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne > Twenty-four shades of glue

Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-18, 14:09   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Kanskje noen får seg ny avatar i løpet av desember?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-18, 14:31   #22
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Åh, jeg mimret meg gjennom den første julekalender-tråden i går og ble helt nostalgisk.

Gleder meg til fortsettelsen!

Frk_Fryd er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-18, 17:38   #23
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Alle må bli med så klart!

Og jeg skimter også muligheten for ny avatar, men det skal litt til å gi opp den jeg har. Da må det bli en enda finere pøntehubro.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-18, 17:50   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Jeg blir med som entusiastisk heier og pom pom dame!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-18, 18:54   #25
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Jeg har en 17-åring som elsker små hobbyprosjekter. Kanskje hun skal få en sånn Hun har sagt hun ikke ønsker seg smådill i kalenderen men hobbyprosjekter må være midt i blinken

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-18, 20:06   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Kjør på, Bayone. Jeg ser for meg en evaluering etter hvert der alder blir en faktor målt opp mot entusiasme og interesse.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 16:20   #27
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Når de to siste lukene i hobbyjulekalenderen blir ferdigstilt i slutten av oktober (en helg noen er borte og ungene tar ansvar), er man da veldig sent ute til forrige jul eller ganske tidlig ute til årets jul. #spørforenvenn

Jeg tror vi dropper hobbyjulekalenderen i år. (Fjorårets står fortsatt framme BTW.) Arvingene har lovet at de skal stoppe meg hvis jeg ser en i butikken og entusiastisk insisterer på å kjøpe. Jeg bør kanskje ikke gå i butikken alene de nærmeste dagene.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 16:28   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

:kneggenisse:

Jeg tror fortsatt vi har noen ubrukte deler fra den første kalenderen liggende. Men limpistolen, limpistolen i mitt hjerte.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 18:55   #29
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Jeg kjøpte faktisk ny limpistol og mengder med glitterlim i fjor, men det ligger fortsatt uåpnet. Kanskje vi skal ha en kreativ julekalender sånn type bruk det du finner der du sitter?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 20:43   #30
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.971
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg kjøpte faktisk ny limpistol og mengder med glitterlim i fjor, men det ligger fortsatt uåpnet. Kanskje vi skal ha en kreativ julekalender sånn type bruk det du finner der du sitter?

Ja! Med bilder og føljetong på fp!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 21:45   #31
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.820
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Jeg sto med den i handa her om dagen. Tenkte på limpistolkalenderen her for noen år siden, og la den fra meg igjen. Minsta elsker limpistolering, men hennes siste prosjekt var toffeefee fylt med limpostollim, glittermaling, filthjerter, øyne og englevinger. Vet ikke om jeg tør å la henne slippe løs med dette. Henger meg på om jeg kommer meg til byen bortenfor byen her, og finner kalender.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 00:03   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.782
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 09:00   #33
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.584
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Jeg så kalenderen på Panduro forrige uke, og tenkte umiddelbart på FP, noen og limpistoler.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 11:27   #34
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Jeg har fått et helt spesielt forhold til limpistoler takket være FP. Jeg har nå tre pistoler liggende hjemme, klare til ethvert formål.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 11:37   #35
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.971
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har fått et helt spesielt forhold til limpistoler takket være FP. Jeg har nå tre pistoler liggende hjemme, klare til ethvert formål.

Mens jeg får hetta hver gang jeg ser en i en hvilken som helst butikk og tenker at den er sikkert ikke bra nok, lever neppe opp til fp standard! Resultatet er at jeg ikke eier en ...

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 11:52   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Mens jeg får hetta hver gang jeg ser en i en hvilken som helst butikk og tenker at den er sikkert ikke bra nok, lever neppe opp til fp standard! Resultatet er at jeg ikke eier en ...

Det er en fase du må gjennom. Det var slik jeg endte opp med tre pistoler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 13:55   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg kjøpte faktisk ny limpistol og mengder med glitterlim i fjor, men det ligger fortsatt uåpnet. Kanskje vi skal ha en kreativ julekalender sånn type bruk det du finner der du sitter?

Ja!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 14:26   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Å, Snorkfrøken er helt på limkjøret, hun laget 20 egne tryllestaver av spisepinner og obskøne mengder lim til Galtvort-bursdagen sin. Her er det muligheter!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 14:29   #39
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Å, Snorkfrøken er helt på limkjøret, hun laget 20 egne tryllestaver av spisepinner og obskøne mengder lim til Galtvort-bursdagen sin. Her er det muligheter!


Tror du hun kan komme hit og ha tryllestavkurs for ungene mine?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 14:29   #40
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Tror du hun kan komme hit og ha tryllestavkurs for ungene mine?

Eller enda bedre, kan jeg sende ungene mine til deg for kurs?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no