Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Syklubb for ungdom og voksne

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-19, 23:02   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.798
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklubb for ungdom og voksne

Håper det har vært en knallsuksess!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-19, 23:08   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.270
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklubb for ungdom og voksne

Haha, på sett og vis. Altså, jeg var glad for at noen kom i det hele tatt! Litt klønete at skolemaskinene åpenbart hadde noen innlåste essensielle deler, men de pakistanske bestemødrene og jeg jobbet oss rundt problemet.

Og nå kjenner jeg rommet og mulighetene og da er det lettere å planlegge for neste måned.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-19, 23:59   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.919
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklubb for ungdom og voksne

Kanskje ha et sett med mønster - på ting du vet godt hvordan du skal lage og kanskje har noen ferdiglagde eksempler på? Også ha med sånn rull med "matpapir" fra stoff&stil å tegne av mønster med. Eller lage selv med byggplast på forhånd på etpar ting så det er skikkelig lavterskel å komme i gang.

Jeg synes denne sminkepunken er fin og burde vel være gjørbar i en sånn setting? :


(Kilde: youtube.com)


Og sånn firkantet sminkepung med glidelås ligger det mange tutorials ute på. De blir veldig fine! Til "fyll" i de jeg har laget, så de blir litt tykkere/stivere har jeg brukt et utslitt gammelt ullteppe. Jeg har mange fargerike glidelåser hvis du vil ha noen, kjøpte en drøss på ebay og fikk aldri brukt dem Har en følelse av at de kan være litt lange (er ikke hjemme nå og får sjekket) men de er hvertfall tilgjengelige om du vil! (kan måle dem imorgen)

Onion 2035 blir en overraskende fin kjole ganske enkelt. Det var det første plagget jeg sydde da jeg begynte å sy igjen i voksen alder... (bare husk å sy i ermene først, også nedover siden av erm og side på kjolen etterpå, da er det enklest)

Da jeg var 16 sydde jeg shorts og topp, og syntes det var veldig stas, men har ingen mønstre da... men noe wearable er helt sikkert gøy vel? Den "døll til tipptopp" over her var jo kjempefin!

Når det gjelder stoff - hva med å gå inn på disse stoffsalggruppene på facebook, eller vi sygale eller noe, og høre om noen er med å donerer stoff?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no