Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du prøvd boligbytte?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 23:09   #1
Alhelí
Fullverdig medlem
 
Alhelí sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 44
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har du prøvd boligbytte?

Kunne tenkt meg å tenke litt mer på dette med boligbytte... Et par uker i løpet av sommeren, f.eks. Eller en oval weekend i ny og ne.

Noen som har prøvd og har erfaringer å dele?
Tips til hvor man kan registrere egen bolig i en slik "bank"?

__________________
Er du innstilt på å ta til takke med det nest beste, er det nettopp hva du får...
Alhelí er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 19:12   #2
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du prøvd boligbytte?

Norsk BoligBytte og Intervac Norge har jeg hørt om. Synes ideen om å bytte bolig er genial og kunne godt tenkt meg deg selv. Kjenner flere med positiv erfaring. Dessverre er mannen min negativ - livredd for at noe skal skje med huset hans

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 19:18   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd boligbytte?

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Dessverre er mannen min negativ - livredd for at noe skal skje med huset hans

Sånn er jeg også, dessverre. Jeg ser jo hva jeg kan gå glipp av. Men jeg fikser ikke tanken på å låne bort huset i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 19:54   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd boligbytte?

Nei, men vi har lånt bort huset vårt til forumister. Gikk så fint, så. Jeg syns det er greit at det er noen i huset vårt når vi ikke er hjemme selv.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 19:58   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.786
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du prøvd boligbytte?

Hm... kanskje vi burde begynt forum bytte hus forening ja?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 00:33   #6
Alhelí
Fullverdig medlem
 
Alhelí sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 44
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du prøvd boligbytte?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hm... kanskje vi burde begynt forum bytte hus forening ja?

Bor du i Italia, da?

Er jo også litt skeptisk til å låne bort huset til vilt fremmede, men samtidig leser jeg så veldig mange historier om hvor fantastisk dette er, og hvor trygt det er, osv...
Lurer på om det finnes noen skrekkhistorier? Hva er det verste som kan skje, liksom? Og mon tro hvordan man stiller rettslig, om noe skulle skje?

__________________
Er du innstilt på å ta til takke med det nest beste, er det nettopp hva du får...
Alhelí er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no