Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forvaltningsloven? (Kontakt med vgs ang uteområde)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-18, 12:05   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forvaltningsloven? (Kontakt med vgs ang uteområde)

Vi er nærmeste nabo til en videregående skole, og elevene har ofte sine friminutt rett utenfor døren vår. Da disse legger fra seg en hel del søppel på det som er ungenes lekeområde ønsker vi at skolen skal rydde opp, noe de også gjør med ujevne mellomrom.

I mars sendte jeg dem en epost om de kunne være greie å rydde, da der så spesielt ille ut. Denne epost ble aldri besvart, og vi endte opp med å rydde selv.
Nå har jeg igjen sendt ny epost, først til fellesadresse som står på nettsidene og så til rektor når jeg ikke har fått svar og det ser like ille (og verre) ut.

Jeg er jo ikke elev/forelder eller har ikke noe annet forhold til skolen enn å være nabo, så da lurer jeg på om jeg kan be om svar med å henvise til forvaltningsloven, eller om jeg må true med avis/fylket for å få svar.

Noen som vet?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no