Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Koronatid] Flyselskap endrer utreise/hjemreise sted

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-20, 12:21   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

[Koronatid] Flyselskap endrer utreise/hjemreise sted

Jeg vet at det er mye uvisshet i disse tider, men jeg undrer meg likevel.

I dag fikk jeg et par e-post i fra Thai Airways om at de har endret utreise og ankomst destinasjon fra Oslo til København.
Jeg skjønner jo at man kan endre tidspunkt og kanskje avreise dag også, men kan flyselskapet virkelig bare flytte reisen til et annet land? Det blir litt merkelig i mitt hode.

Nå stresser jeg ikke så veldig med dette enda. Mye kan enda skje frem mot sommeren, og mest sannsynlig så blir det ikke noe reise i det hele tatt.

Men hvordan forholder jeg meg til en slik endring? Ikke gjøre noe enda? Gi beskjed til flyselskapet?

Reisen i sin helhet ble booket via Expedia, så jeg har sendt dem en e-post, men de prioriterer stort sett bare de som skal reise i løpet av de neste 30 dagene. Jeg er bare usikker på om hvis jeg ikke gjør noe nå, er et tegn på at jeg godtar endringene og dermed mister alle rettigheter?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no