Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokanbefaling: "Balanse- Verktøy for livet" av Karen Kollien Nygaard

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-12, 17:51   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bokanbefaling: "Balanse- Verktøy for livet" av Karen Kollien Nygaard

Jeg fikk tips om en bok skrevet av Karen Kollien Nygaard. Boken heter Balanse- verktøy for livet.

Jeg tror jeg var på side fem eller seks da det slo meg at denne boken er det mange som kunne ha stor bruk for å lese.

Bak på boken står det blant annet:
Å være i balanse- tilfreds med seg selv og det livet man lever- er et mål for de fleste av oss. I denne boken gir psykolog Karen Kollien Nygaard oss en knippe enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe oss til å mestre de problemene, utfordringene og vanskelige situasjonene vi alle sliter med i perioder.

Jeg var skeptisk. Tenkte vel at dette bare ble overfladisk svada, som det meste annet av selvhjelpsbøker. Men guri, som jeg tok feil! Denne boken er rett og slett fantastisk!
Hun har en måte å formulere seg på som oppleves som ganske unik. Det er mulig dette treffer meg rett inn, men jeg vil tro denne boken vil treffe langt flere enn meg. Boken omhandler det å komme i balanse med seg selv. Det å kunne nyte hvert øyeblikk akkurat som det er uten å tenke på hva som kunne vært, burde vært eller det som har vært. Nyte hverdagen. Være i balanse. Hun beskriver på en lettfattelig måte forskjellige teknikker for å koble ut og komme i balanse igjen. Øvelsene tar ikke nødvendigvis mer enn ett par minutter.

Jeg sitter her og er egentlig litt målløs og vet ikke hva jeg skal skrive for å beskrive følelsen jeg sitter igjen med etter å ha lest meg gjennom denne boken den siste uken. Det best beskrivende er vel at denne boken vil jeg ikke låne til noen. Jeg vil ha den her hjemme og jeg kommer til å lese i den ofte. Den er min skatt på en måte.
Og den følelsen har jeg aldri sittet igjen med etter en eneste annen bok jeg har lest.

Her er link:
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=1657875

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no