Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøleskapet mitt!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 22:56   #1
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Kjøleskapet mitt!

Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne.

Vi har et kjøleskap litt utenom det vanlige. Det produserer is! Masse is! Jeg tuller ikke hvis jeg sier at jeg hadde en klump på ca 60X20 cm med is i kjøleskapet tidligere i dag. Så var det fram med iskrapen da og gå løs på isen.
Resultatet ser dere her, bare at det var 5 sånne klumper med is til sammen.
Sjekk småen da " Mamma hva er dette da? "

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:58   #2
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Oi, hjelpe meg...

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:59   #3
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!



Dere har jo snø og is .

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:22   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Jeg hadde kanskje klagd, jeg. Der jeg kjøpte kjøleskapet. Et normalt kjøleskap skal jo ikke oppføre seg sånn.

Nå skal det sies at vi har en klædd bak på veggen selv (inni kjøleskapet altså), men at vi ikke har somla oss til å ringe servicemannen enda..

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:27   #5
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg hadde kanskje klagd, jeg. Der jeg kjøpte kjøleskapet. Et normalt kjøleskap skal jo ikke oppføre seg sånn.

Nå skal det sies at vi har en klædd bak på veggen selv (inni kjøleskapet altså), men at vi ikke har somla oss til å ringe servicemannen enda..

Kjøleskapet fulgte med huset, og er 20 år gammel så det var vel på tide å kjøpe nytt etterhvert. Vi hadde en servicemann her for noen måneder siden og han syntes det var helt utrolig at det hadde vart så lenge.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:51   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Hehe, da skjønner jeg.

Vel, dere får i alle fall tint det av til jul!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:54   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Jøye meg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 00:11   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Du må ha nytt kjøleskap, det er nok termostaten som er ødelagt,
og dersom skapet er tyve år gammelt er det ikke lønnsomt å reparere på det
Plutselig slutter kompressoren å virke fordi du har flyttet litt på det!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 08:44   #9
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Ser nok ut som du trenger et nytt kjøleskap!

Kjøleskapet mitt produserer også is, men det er i form av isbiter - ca 200 stk i døgnet!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:02   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Når jeg så den klumpen lurer jeg på om du hadde plass til mat i kjøleskapet ditt??

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:07   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Det var en stor klump med is.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 23:29   #12
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Når jeg så den klumpen lurer jeg på om du hadde plass til mat i kjøleskapet ditt??

Heldigvis så har vi stor kjøl. Hadde det ikke vært for den, så hadde vi nok hatt nytt kjøleskap for lenge siden.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 13:06   #13
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Jeg må jo bare si at det er ingenting som å se denne live
Jeg holdt på å le meg ihjel, og ble spesielt fascinert over matvarene som
var fryst fast i isen

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 14:12   #14
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

Istid 3!

:tørrhumor:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:29   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapet mitt!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no