Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 16:45   #1
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

og den ble skadet.

En liten sprekk innover mot den ene platen og løse biter (små) på kanten.

Hva gjør jeg nå?

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:05   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Håper at du har forsikring som dekker uhell i hjemmet?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:21   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Uff, så kjedelig. Det skjedde hos oss også (et krydderglass som falt ut av skapet). Det lønner seg neppe å ta det på forsikringen. Men det er ikke hele komfyrtoppen som må skiftes heldigvis, bare glassplaten. Husker ikke hva det kostet, men det var ihvertfall mye mindre enn en helt ny topp.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:30   #4
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Dette skjedde hos oss også, under oppussingen, så jeg hadde ikke fått brukt toppen engang.
Vi valgte å betale selv, siden forsikringen hadde høy egenandel.
Det gkk omtrent opp i opp.
Kun glassplaten ble byttet, ikke panelet under.
3000,- betalte vi for glasset, egenandelen var på 2800,- (om vi hadde tatt det den veien)

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:34   #5
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Håper at du har forsikring som dekker uhell i hjemmet?

Det lønner seg nok ikke å ta den på det..

Det jeg tenkte på var om det gikk an å reparere kanten på toppen slik at den holder en stund til.. den er søren meg bare 2 måneder gammel..

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:35   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Hvilken forsikring dekker slikt? Innboforsikring eller husforsikringa?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:40   #7
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det lønner seg nok ikke å ta den på det..

Det jeg tenkte på var om det gikk an å reparere kanten på toppen slik at den holder en stund til.. den er søren meg bare 2 måneder gammel..

Kontakt produsenten og hør.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:41   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvilken forsikring dekker slikt? Innboforsikring eller husforsikringa?

Innbo.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:47   #9
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Kontakt produsenten og hør.

Må nok det.. det jeg håpet på var at noen fortalte meg at jeg kunne kjøpe en dings ett eller annet sted som fikset det

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:49   #10
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg mistet en kjele på kanten av induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Må nok det.. det jeg håpet på var at noen fortalte meg at jeg kunne kjøpe en dings ett eller annet sted som fikset det

Hvis du skal fikse noe som har med selve "plata" å gjøre, så er det kanskje best å være 100% sikker på at du bruker noe som er greit mtp varmen.
Håper du får fikset den! Skikkelig surt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no