Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Tar Fretex i mot brukte sokker?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 12:19   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.914
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Tar Fretex i mot brukte sokker?

Har noen Ulvang-sokker jeg vil bli kvitt, noen som har sett sokker der? Mener å huske jeg bare har sett nye sokker der..

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 12:21   #2
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Mulig de tar det i mot, men kanskje heller slumtjenesten hadde hatt bruk for dem til utdeling?

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 12:34   #3
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Fretex tar helst ikke i mot nei.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 12:40   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.914
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Fretex tar helst ikke i mot nei.

OK, skjønner det egentlig.

Takk for svar

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 12:54   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Fra Fretex' hjemmesider:

Sitat:

Hva kan jeg gi?


Helt, rent og pent
I prinsippet kan alt som er brukbart gis til Fretex. Det trenger ikke en gang være brukt (?). Du kan rett og slett ha feilvurdert størrelsen på buksa du kjøpte, forandret smak eller fått to like julegaver.
Fretex-butikkene er likevel først og fremst kjent som en gjenbrukskjede. Når du gir oss brukt tøy må det være i orden og rent. Husk at andre skal kjøpe og bruke tøyet.
Dette gjelder også møbler og alt annet Fretex mottar. Det må være salgbart. Fretex betaler hvert år store summer i transport og avgifter for ting som faktisk er søppel. Dette er vi takknemlige for å slippe.

Det som er uthevet er en viktig tommelfingerregel: Kan du ser for deg at du selv eller noen andre du kjenner ville ha kjøpt noe av en slik kvalitet? Hvis svaret er nei, så er ikke Fretex rette mottager.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 13:04   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Det er sikkert lov å ty til Hemmelig nisse-tråden her inne fortsatt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 13:07   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er sikkert lov å ty til Hemmelig nisse-tråden her inne fortsatt.

For å kvitte seg med brukte sokker?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 13:09   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For å kvitte seg med brukte sokker?

Ja, jeg ønsket i alle fall sokker til barna (og fikk det også ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 15:17   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar Fretex i mot brukte sokker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, jeg ønsket i alle fall sokker til barna (og fikk det også ).

Jeg satt og tenkte over denne tråden tidligere i dag og konkluderte med at jeg er på jordet. Jeg kan virkelig ikke tenke meg å overta noen andres brukte sokker – men ungene mine, de kan gjerne få arve sokker, og jeg har gitt bort masse brukte barnesokker selv uten å tenke over det. Jeg er med andre ord inkonsekvent og teit (på det området, vel og merke).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no