Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-17, 11:15   #11
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Jeg husker ikke helt sånn i farta, mener det er 280 alt i alt, hvorav 240 i boareal. Det er fullt overalt, men ikke alle rom er i daglig bruk pr i dag. I hovedsak er det bibliotek-kontoret som blir minst brukt, det er samla så mye rot der nå, så jeg sitter heller på kjøkkenet. Bare vi får solgt unna alt babyutstyret, så blir det tatt i bruk igjen.

Det er mye plass, og vi kunne nok klart oss med noe mindre, sjøl om vi er fem mennesker og en hund. Jeg elsker det allikevel, vi er flere introverte i familien, så vi trenger å kunne gjemme oss. Vi har stue, spisestue, liten hagestue, to store kjellerrom (bibliotek + kino/treningsrom/lekerom) og fem nokså små soverom. Vi synes det er akkurat passe, men kjøpte huset mest på grunn av beliggenheten.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no