Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Quick dry, du liksom

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 21:42   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Sint!

Quick dry, du liksom

Jeg bruker svært sjelden neglelakk på fingerneglene. Tåneglene lakkeres derimot gjerne nå og da i sommerhalvåret.

Idag kjøpte jeg en neglelakk jeg tenkte å bruke på fingerneglene, og etterhvert som jeg påførte den kom jeg plutselig på hvorfor jeg aldri bruker slikt. Jeg får jo ikke den forbaskede lakken til å tørke! Oppigjennom har jeg prøvd mange ulike merker - også flere som skryter av at de er svært hurtigtørkende. Denne her var sånn halvdyr og kaller seg "quick dry", men deres definisjon av "quick" er tydeligvis et stykke unna min egen. Problemet dukker opp når andre lag skal påføres, det første tørker som regel relativt kjapt og sitter greit. Men siden fargen er lys trengs det jo et lag til, og da vil pokker ikke elendigheten tørke. Nå har jeg ventet i en halvtime etter påføring, men kan likevel regelrett skrape lakken av neglene. Jommen sa jeg "quick". Gjør jeg noe feil? Eller er neglene mine rett og slett uegnet for lakkering?

Vel. Jeg ønsker med dette å a) blåse ut litt siden jeg sannsynligvis har svidd av penger på et ubrukelig produkt, b) få beskrevet et korrekt neglelakkpåføringsregime og c) få navnet på deres favorittneglelakkmerke.

På forhånd takk.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no