Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Legge inn flere bilder på wordpress

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-14, 13:54   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Spørsmål

Legge inn flere bilder på wordpress

Jeg får ikke til å laste opp mer enn et bilde av gangen. Når jeg velger "new post" så kan jeg jo velge "photo" og får da lastet opp et, men jeg vil ha fler. Og de forklaringene jeg finner når jeg googler er gamle. Jeg har gratisversjon da. Noen som kan hjelpe?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 14:38   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Legge inn flere bilder på wordpress

Det er en egen knapp som heter legg til media.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 21:16   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legge inn flere bilder på wordpress

Om du har en nyere versjon av WordPress så skal det være mulig å drag and drop. Bare marker flere bilder og dra over i vinduet lizm. Kan hende du burde laste opp bildene i mediabiblioteket først, så sette det inn i innlegget med å velge bildene ut av mediabiblioteket.

Om du ser på feks youtube, så pleier det være ganske mye basic instruksjonsvideoer der.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-14, 13:44   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legge inn flere bilder på wordpress

Jeg har et theme som heter 2014.
Når jeg lager innlegg så kan jeg jo laste opp bilde, jeg kan ikke dra de, men velger et bilde også legger det inn. Det virker som jeg kan gjøre denne prosessen flere ganger, men maskinen laster de ikke opp, det står på 0 %.

Hvor finner jeg evt denne "legg til media" knappen?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-14, 15:07   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legge inn flere bilder på wordpress

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg har et theme som heter 2014.
Når jeg lager innlegg så kan jeg jo laste opp bilde, jeg kan ikke dra de, men velger et bilde også legger det inn. Det virker som jeg kan gjøre denne prosessen flere ganger, men maskinen laster de ikke opp, det står på 0 %.

Hvor finner jeg evt denne "legg til media" knappen?

Teamet du bruker har ikke noe å si for denne funksjonen (som er en core-funksjon). Skal ta noen bilder til deg jeg, bare vent litt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-14, 15:14   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legge inn flere bilder på wordpress

Se her. Du går inn på media, så trykker du "add new".




Så markerer du bildene dine på datamaskinen og drar de over i vinduet.



Nå ligger bildene i mediabiblioteket, så da kan du hente dem inn posten ved å trykke "add media".

Vedlagte bilder
Filtype: png Screen Shot 2014-02-22 at 15.09.14.png (40,3 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg Screen Shot 2014-02-22 at 15.12.04.jpg (13,1 KB, 19 visninger)
Filtype: png Screen Shot 2014-02-22 at 15.13.40.png (34,5 KB, 19 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-14, 22:16   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legge inn flere bilder på wordpress

Takk, takk, takk.
Nå fikk jeg det til.
Om du vil se send meg en pm.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no