Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å bli feiret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen?
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 0 0%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 36 24,49%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 63 42,86%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 17 11,56%
Broccoli til vanlig 7 4,76%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 14:59   #1
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du å bli feiret?

Liker du å være Brudeparet? Konfirmanten? Jubilanten?

Jeg gjør ikke det, selv om jeg er superglad i fester, men liker ikke å være hovedpersonen.

Og så lurer jeg på om det er en sammenheng mellom at man får for mye/for lite oppmerksomhet til vanlig?

Poll kommer

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:01   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Kommer litt ann på. Om jeg må danse brudevals, skjære kake og gjøre sånne kleine greier som folk forventer, så liker jeg det ikke. Men om jeg bare kan delta og kose meg på mine premisser så er det ok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:01   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nje, det er nesten litt formavhengig! Jeg liker vel kanskje ikke så veldig godt å bli feiret. Selv om jeg i bunn og grunn er svært glad i å være midtpunktet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:01   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

I grunnen ikke, selv om jeg er veldig glad i oppmerksomhet og tant og fjas. Men akkurat å skulle ha stor bursdagsfeiring har jeg ikke spesielt lyst til, og jeg husker at jeg følte meg veldig utilpass i konfirmasjonen. Bryllupet var mer greit, for der var vi to om det, sånn at jeg ikke var helt alene med all oppmerksomheten.

Jeg ble 40 i fjor og har mer enn en gang fått spørsmål om jeg ikke skulle feire dagen, men har ikke gjort det rett og slett fordi jeg ikke hadde lyst.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:04   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei, jeg hater det. Bryllupet mitt var et komplett mareritt, der eksen sutret seg til å ha en million gjester og eks-svigermor tvang meg til å ha svææær kjole...

Seriøst. Hadde aldri gjort det igjen, selv om mannen jeg har nå er mye bedre. Heldigvis er vi på likefot og ønsker begge en enkel middag ute med barna, dersom vi noen gang gifter oss.

Min egen bursdag feirer jeg ikke i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:05   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker ikke å være midtpunkt for feiring. Ikke i det hele tatt.
Jeg er både døpt, konfirmert og gift, men har klart å sno meg unna feiringer med masse fokus likevel. Dvs dåpen ble feiret med softis. Uformell feiring en fredagskveld da vi gifta oss.

Jubileer er også noe jeg ser mørkt på og kjenner forventningspress for tida.
Å være gjest passer meg utmerket. Andres bursdager og feiringer er toppers.

Jeg får i overkant mye oppmerksomhet til daglig og tenker at det er ok så lenge det går på sak/rolle og ikke for mye på meg som person.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:07   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Tja, jeg likte godt både å være brud, nydisputert doktorand og 40-åring, men jeg vet ikke helt om det kvalifiserer til «elsker å være midtpunkt». Jeg har ikke noe imot det, i hvert fall, og jeg elsker morsomme fester og staselige middagsselskaper. Jeg synes også det er gøy å holde taler, forelese og generelt make a spectacle of myself, så det henger sikkert sammen. Jeg får passe mye oppmerksomhet til vanlig, vil jeg si.

Å være konfirmant var vel en passelig miks av flaut (alderen + naturlig introvert) og stas (naturlig sirkushest).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:07   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker ikke å bli feiret eller å være midtpunkt.

Jeg er ikke spesielt utadvendt, men har det likevel med å få en del oppmerksomhet. Synes det er greit med litt oppmerksomhet, f.eks. om jeg har holdt en presentasjon som noen likte eller om noen syntes at jeg gjorde et eller annet riktig og sier det høyt. Men jeg strever ikke etter det.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:08   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg er alltid veldig synlig, så jeg ønsker i det hele tatt svært sjeldent ekstra oppmerksomhet velkomment, og nevner ikke at jeg har bursdag på jobb, eller her på FP for den saks skyld, har ikke store bursdagsselskaper og kommer aldri til å ha det, selv om jeg har ofte store selskaper av ingen spesiell grunn. Når jeg slutter i en jobb feks så er jeg ekspert på å bare svinne ut av døra uten at folk helt får med seg at jeg slutter. Sier at jeg kommer innom neste uke og sånn bare for å slippe "den offisielle takketalen".

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:11   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Takketaler og avskjeder er min store skrekk.

Jeg kan gjerne holde en takketale, men å være gjenstand for sånt får meg til å ønske et synkehull.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:12   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.056
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg synes det er stas å bli feiret. Da jeg ble 30 fikk jeg to overraskelsesfester to dager på rad, kjempegøy! Vi hadde lite bryllup, men stor fest etterpå, men da mer uformelt der vi ikke satt ved et bord og var Brudeparet. Veldig fint. Nå fyller jeg snart 40, og da føler jeg ikke for noen stor fest, men det er mer på grunn av livssituasjon og energinivå, og at det har vært litt for mye over lang tid som gjør at jeg heller vil ha en rolig feiring med de nærmeste. Kan hende jeg ombestemmer meg innen november, men noen stor feiring blir det ikke.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:13   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

I konfirmasjonen min nektet jeg å ha taler eller sanger. Jeg syns det er litt vanskelig med egen feiring og midtpunktfølelsen, og har ikke feiret noen runde tall så langt. Men nå skal jeg snart! Og jeg gleder meg, selv om jeg slet litt med å bestemme meg for stor fest.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:13   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg kan godt være midtpunkt, men det må helst være litt uplanlagt midtpunkt (som i at mange samles rundt meg fordi jeg har noe spennende eller morsomt å fortelle, eller at flere synes at jeg er flink til å synge og spille gitar (av typen på nachspiel , det må innrømmes, og det er dessuten noe som ikke skjer særlig ofte lenger). Gedigne arrangerte selskaper må gjerne ha en annen hovedperson enn meg.

Men når det er sagt, så elsker jeg å arrangere på vegne av andre, gjerne stort og pompøst, og så kan jeg godt holde taler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:15   #14
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jaaaa!

Jeg er en diva.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:18   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker godt rose- og takketaler. Jeg er en skamløs hund etter smiger. Og så liker jeg GAVER!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:20   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker i grunnen godt å være hovedperson i sånne sammenhenger; jeg synes det er hyggelig med taler også (hvis de er bra eller i det minste koselige). Det er veldig sjelden jeg er i den situasjonen, da, jeg kan vel i farten huske bryllup og førtiårsdag, og begge deler var forholdsvis rolige affærer. (Konfirmasjonen var enda roligere, vi hadde ikke taler eller noe.) Jeg ville ikke nødvendigvis like å bli veldig fokusert på i gigastore selskaper, men det er da heller aldri aktuelt.

Jeg får ... passe mye oppmerksomhet til vanlig, vil jeg si. Er en ganske fredelig introvert, med en liten og enda mer introvert familie, og jobber i en jobb der jeg er godt synlig internt, noe synlig overfor kunder, og har så å si ingen kontakt med omverdenen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:22   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg kunne godt tenke meg en rosende takketale i ny og ne, jeg. Men det har jeg aldri fått. Jeg må nok bytte jobb oftere. (Eller vente til jeg blir femti.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:23   #18
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg liker godt rose- og takketaler. Jeg er en skamløs hund etter smiger. Og så liker jeg GAVER!

Ja, jeg også! Elsker elsker elsker gaver og taler og skryt og moro. Rosa sanger også, helt topp!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:24   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker ikke så godt å være midtpunkt, men jeg takler det greit, og har ingen skrupler med å holde taler og sånn. Og litt ros kan jeg da alltids ta imot. :raus:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:25   #20
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Altså, pollen passer ikke, for det er jo noe i mellom å elske å være midtpunkt - og ikke å like det.

Jeg vil gjerne ha en passe dose med [positiv] oppmerksomhet som bare er meg til del -jeg liker å bli sett. Jeg vil gjerne ha gaver, og skulle ønske at Noen Andre fikset 45-års selskap til meg, for eksempel.

Jeg føler ikke at det har noe med hverdagens opperksomhet å gjøre.

Broccoli it is, then.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no