Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenarmatur?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 09:48   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøkkenarmatur?

Krana på kjøkkenet lekker og jeg trenger ny, men hvilken?

Jeg synes sånne er så fine og har lyst på noe lignende: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20113379

Rørleggermannen som akkurat var her var ikke veldig lysten på denne siden det ikke er norsk standard, men europeisk.
Noen som kan hoste opp eller anbefale noe som ligner? Har lyst på uttrekkbar tut. Den bør jo også helst være ganske rimelig.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:26   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Ikke kjøp armatur på Ikea. De er ikke av spesielt god kvalitet, dessverre.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:40   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.272
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Vi har dette, Oras Aventa. Er veldig godt fornøyd med det. Det har utrekkbar tut. Jeg kjøpte det på nett, men jeg husker selvsagt ikke hvor.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 11:03   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Stilig!


2595,- her: http://www.lavprisvvs.no/default.asp...prodno=4201741

2081,- SEK: http://www.smarthem.se/3964/p/koksbl...enta-5930-krom

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:03   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Vi har dette, Oras Aventa. Er veldig godt fornøyd med det. Det har utrekkbar tut. Jeg kjøpte det på nett, men jeg husker selvsagt ikke hvor.

Akkurat denne har jeg hatt i forrige huset. Var ikke helt fornøyd. For det første gikk den ikke lett inn igjen, hvis man hadde dradd den ut. For det andre var det liten svingradius på kranen - men her mistenker jeg egentlig rørleggeren for å ha montert den feil.

Kjøpte på Comfort-butikk, kostet over fem tusen med oppvaksmaskinkran.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:06   #6
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.272
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Den sviner ikke helt rundt, nei, men det plager meg ikke stort, fordi jeg drar jo ut tuten når jeg skal spyle vasken. Min drar seg fint ut. Jeg betalte ca 3000 på nett, men jeg ser Mauser har funnet det enda billigere.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:36   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

De prisene Mauser viser, er uten kran for oppvaskmaskin.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:46   #8
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.272
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Jommen, jeg sjekket ikke. Jeg kjøpte det i alle fall med oppvaskmaskinkran til ca 3000 på nett for ett år siden.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:58   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Ja, prisene har sikkert gått ned siden jeg/vi kjøpte den.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 14:05   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

http://www.vvskupp.no/aspx/produkter...a&g3txt=Merkur
Vi har damixa merkur som er på siden der. Vi har den i stål, men jeg ser den i krom er billigere.
Jeg er veldig fornøyd med den, den har uttrekkbar tut og dusjfunksjon så man får spylet godt. Den har bra radius på svingingen også.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 14:06   #11
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenarmatur?

Og der så jeg at alle på siden het merkur....

Det er nr tre og fire fra øverst på siden. De med svart ende....

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no