Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eie mindre og glede seg mer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-08, 20:14   #81
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva behager? Det kan da aldri bli for mye merking. (Jeg har hatt min i årevis. )

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:15   #82
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva behager? Det kan da aldri bli for mye merking. (Jeg har hatt min i årevis. )

Så sant så sant!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:18   #83
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva behager? Det kan da aldri bli for mye merking. (Jeg har hatt min i årevis. )

Jeg elsker min Dymo.

Denne tråden er genial. Masse gode tips. Takk Hønni.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 21:23   #84
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Vi holder på med dette vi og. Vi er 4 personer på 75 m2 og har LITE plass og MASSE fjas. Jeg har gått gjennom lekene til gutta i sommer og kastet tull og ryddet bort babyleker. Det skal lillefetteren deres få. Ellers har vi startet å selge litt på Finn. Vi skal pusse opp kjelleren, men den må tømmes først (Les: 75 m2 med bod). Der nede er det ting vi knapt har sett på 3 år, så MYE forsvinner derfra. Klærne mine har jeg vært veldig flink med i det siste. Har ryddet bort alt jeg har minket fra og forstetter med det ettersom kroppen blir mindre. Noe kastes men mye går til Fretex.

Forresten tror jeg at jeg skal ta meg en tur ned i kjelleren og rydde litt mer......

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 21:59   #85
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Merking kan det aldri bli for mye av nei. Vi har akkurat omorganisert barnerommene, så nå har jeg merket små lekekasser i søkk og spann (trofast fra Ikea som står på skrå i et stativ). Jeg vurderer å merke hyllene med klær også, så kanskje, bare kanskje, klarer mannen og legge ting på rett plass.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 21:59   #86
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Vi har for øvrig leid container to ganger i år, men jeg tror umulig vi kan ha kastet noe i de. Det er i alle fall like fullt igjen føles det som...

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no