Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alle er idioter!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 23:06   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

:lister seg forsiktig bort til agenten med en ørliten sympatiklem:

:freser og snerrer, men liker litt sympati likevel:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:06   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Av meg kan du få et par mislykka kakebunner, som tross alt smaker ok.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:07   #23
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

:freser og snerrer, men liker litt sympati likevel:

Like greit å snike seg inn bakfra for å unngå de verste bittene.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:08   #24
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle er idioter!

Inter har og en mann som jobber ugunstig, så jeg sniker meg til å sympatiklemme bittelitt på deg.
Og jeg var omtrent der du er nå sist helg. Pms blir IKKE bedre av menn som jobber på teite tider, og når de i tillegg glemmer å gi beskjed om at hele helgen går med til jobbing... Da koker det for meg. Felles husarbeid hele helgen my ass liksom.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:08   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Av meg kan du få et par mislykka kakebunner, som tross alt smaker ok.

Jeg er ikke særlig glad i kake. :sur, utakknemlig bitch:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:11   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Komme til Ru.
Du får flytte nærmere, agenten. Sånn at det går an å svippe innom.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:12   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Felles husarbeid hele helgen my ass liksom.

Eller familietid. En tur på besøk til noen (familien kanskje, som vi ikke har besøkt siden jul), en tur i skauen (men det regner jo bare, så...), litt ommøblering på diverse rom, en tur på kino, trene eller hva som helst. Som familie, og ikke alltid alene. (Jeg "rømmer" når han har fri - da er jeg oppbrukt og må ha litt alenetid og han tar ungene.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:13   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Komme til Ru.
Du får flytte nærmere, agenten. Sånn at det går an å svippe innom.

Eller du må flytte nærmere. Du er jo tross alt på flyttefot.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:14   #29
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Klapper på agenten. Og anbefaler vin i kartong. Da kan man i hvert fall drikke vin også når man er alene og ikke tåler en hel flaske.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:16   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Vin i kartong. :noterer:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:17   #31
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alle er idioter!

Kjipern.

Overskriften minnet meg forøvrig om Trond (som nylig også var med på skaperen) fra første runden av Big Brother som utbasunerte "Ingen av dere er mine venner" på en av de første festene de hadde der. (Ja jeg var gravid og sykemeldt og fulgte med godt på den tiden ) Han ble ikke videre populær og røk ut fort, så det er godt du ikke er en nybegynner på forumet ellers kunne du jo ertet på deg et par såre tær her.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:18   #32
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alle er idioter!




  Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:18   #33
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle er idioter!

Har satans ondt i hofta i dag, eller den ene siden. Men jeg drikker rødvin alene, bare å skåle med meg.

Shjede mej jeg også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:21   #34
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Eller familietid. En tur på besøk til noen (familien kanskje, som vi ikke har besøkt siden jul), en tur i skauen (men det regner jo bare, så...), litt ommøblering på diverse rom, en tur på kino, trene eller hva som helst. Som familie, og ikke alltid alene. (Jeg "rømmer" når han har fri - da er jeg oppbrukt og må ha litt alenetid og han tar ungene.)

Jaaaa! Familietid er sårt savnet.
Jeg kan ikke rømme alene heller, enda.. Men når Lille ikke er så avhengig av puppen, da..

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:21   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Jeg skal legge meg, forte meg sove litt før en febersyk Peder våkner, igjen.
Mannen står i Devoldundertøy og vasker opp etter mine mislykka kakebunner..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:21   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Det finnes visstnok småflasker av vin i sixpack, for de smånødne.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:22   #37
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alle er idioter!

Bare få det ut. Det er flere som har menn med forpulte drittjobber

  Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:23   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Jeg kjenner jeg har lyst ha mannen hjemme i permisjon en god del mnd til. Det er usedvalig praktisk!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:24   #39
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle er idioter!

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Kjipern.

Overskriften minnet meg forøvrig om Trond (som nylig også var med på skaperen) fra første runden av Big Brother som utbasunerte "Ingen av dere er mine venner" på en av de første festene de hadde der. (Ja jeg var gravid og sykemeldt og fulgte med godt på den tiden ) Han ble ikke videre populær og røk ut fort, så det er godt du ikke er en nybegynner på forumet ellers kunne du jo ertet på deg et par såre tær her.

Ah - litt action. :gnir hender:

Om jeg hadde ertet på meg noen på grunn av overskriften og de ikke hadde giddet å lese HI, så hadde dette vært nek og jeg hadde fått noen å krangle med. Såre tær er det besteste av det beste akkurat i kveld.

Jeg foretrekker Ramsy Sullivans fantastisk gullkorn da han entret Big Brother_huset: Blir'e nåkke knulling?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:27   #40
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle er idioter!

Åh big brother mimring.
Jeg husker det godt, lenket til røykerommet på sykehuset med cellegiftstativet på slep. *mimre*

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no