Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-10, 00:34   #221
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Jeg baker snakklengs jeg og. Og så kommer det veldig ofte helt nye ord, litt utilsiktet. Akkurat nå sitter jeg å koser meg med et glass lumsk.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 10:37   #222
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Et glass lumsk? Tja, det er vel i grunnen mange "lumske" ting som kan finne veien opp i et glass

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 10:44   #223
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.



Fader! Nå må jeg tørke opp etter min inkontinente søster Tisse. Jeg har jo sagt at hun skal slutte å lese over skuldra mi.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.



Er det nå vi står fram med pinligheter under ekte nick, så kan jeg fortelle at Milfrid måtter ringe sin mor i et bryllup og be henne om å hente eldstemann, fordi det viste seg at den alkoholfrie velkomstdrinkken ikke var alkoholfri likevel. Og eldstemann var halvveis ned i tredje glasset da vi oppdaget det. Hun tok da ikke varig skade, men elsker å fortelle kjente og ukjente at hun er blitt servert alkohol på fest.



Btw Milfrid: Hvis jeg får se din får du se min.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 10:54   #224
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Jeg vil også gerne se Milfrids.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 15:17   #225
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.



Btw Milfrid: Hvis jeg får se din får du se min.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vil også gerne se Milfrids.

Se min hva? Tiss?! Skamme dere!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 17:33   #226
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.



Er det nå vi står fram med pinligheter under ekte nick, så kan jeg fortelle at Milfrid måtter ringe sin mor i et bryllup og be henne om å hente eldstemann, fordi det viste seg at den alkoholfrie velkomstdrinkken ikke var alkoholfri likevel. Og eldstemann var halvveis ned i tredje glasset da vi oppdaget det. Hun tok da ikke varig skade, men elsker å fortelle kjente og ukjente at hun er blitt servert alkohol på fest.



Søsteren min var full på øl som fireåring...hun drakk opp flaska til pappa mens han jobbet på hytta, og var visst totalt frenetisk en periode...kykeliky og i det hele tatt:-)
Det resulterte i en sånn sans for øl at hun stjal øl fra soltilbedende naboer som bare var inne en tur for å hente solkrem...da var hun også fin i farta.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 18:55   #227
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.



(og nå lurte sambo på hvorfor jeg ikke slutter å le, når jeg egentlig legger inn en finn-annonse... )

Det finnes morsomme finn-annonser også vettu ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 19:04   #228
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det finnes morsomme finn-annonser også vettu ...


OMG!!



__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 20:05   #229
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 20:19   #230
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

  Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 20:36   #231
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no