Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 12:52   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Nå nærmer det seg vår, og jeg lurer på hvordan deres uterom ser ut. Jeg skal ihvertfall investere i nye puter, tenkte på lyseblå!





__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:04   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Oi, så flotte bilder!

Jeg gleder meg til å gå igang med hagen i år. Vi har bodd her i fire år nå og hagen har vært totalt neglisjert..

Hvor i byen bor du, Cilen? Prikk mottas med takk...

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:05   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Jeg vil ha hage!! Hater å bo i blokk.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:23   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Tror jeg venter en mnd eller 2 med å tenke på hva jeg skal gjøre med hagen i år.Må nå først tine frem *ler*

Vi har 1,8 mål tomt så står det et hus på tomta, en garasje og et uthus
Det året vi kjøpte huset giddet jeg ikke gjøre noe med hagen, er plen på fremsiden og på siden av huset, resten er jungel når det begynner å vokse *ler*
I fjor hadde vi bryllup å tenke på sa da giddet jeg heller ikke frese opp jungelen.

Men i år skal jeg frese opp jungelen og deler av plenen på siden av huset. Den er flat noen plasser og veldig humpete noen plasser.
Skal bygge sandkasse og kanskje kjøpe huske med sklie til turbo. Å sette der jungelen var.

Er 2 blomsterbedd i hagen, masse fine blomster men de vokser liksom litt spred, så skal grave de opp å flytte på de

Er ingen ordentlige lekeplasser her Har en atmed ungdomshuset men han kan ikke gå dit alene enda, så greit å ha noe i hagen.

Har "sandkasse" på fremsiden , stor sand haug etter at mann gravde etter et rør i fjor hehe. Så der leke turbo i fjor sommer. Men i år så skal vi bygge trapp og fikse på innkjørsla


vi har et gammelt hus som vi har drevet å resturert på, så ikke ut her da vi kjøpte huset men nå blir det vel bra

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:30   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vil ha hage!! Hater å bo i blokk.

Jeg har "hage" selv om jeg bor i blokk. Min 6 kvadrats veranda har både bjørnebær, bringebær, rips, solbær, tomater, paprika, chilli, urter, salater samt diverse prydplanter. Et år dyrket jeg til og med små gresskar der ute. Samt sitteplass til minst fire. Jeg elsker pottehagen min - og tilbringer masse tid på verandaen i sommerhalvåret.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:43   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Cilen: så koselig dere har det!

Jeg gleder meg veldig til å ta i bruk vårt uterom
Vi flyttet hit i november 2006, så dette blir først evår og sommer her

Uteplassen er helt skjønn, og jeg har mange ideer

Har fått på plass utemøblene, sånn delvis.

Huset er hvitt med en veldig skarp gul farge rundt vinduene
Jeg er i gang med å male alt det gule hvitt
Så skal jeg kjøpe noen måker til å henge på en stor levegg og koselig elykter til å sette på hyllene i veggen

Skal male litt i ettermiddag , helt vårlig her i dag
Får ta noen bilder av hvordan det ser ut nå

Har også pyntet trappen ved inngangsdøren med påskeliljer og har fått av moren min påskeliljer til verandabordet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:42   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Angelique: Alt blir fint på bilder da.. hihi

Det er ikke bare bare å være gift med en byggmester. Planker å sånn har jeg ikke tatt bilder av.. hihi Men det er deiligt å bo landlig til, og å ha hage rundt hele huset.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 17:57   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Her er noen bilder fra vår hage i fjor:






LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 13:06   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Her kommer bilder av vårt "uterom"

Jeg begynte i går ettermiddag å beise alle kanter rundt vinduene
De var gule, men jeg vil ha helhvitt hus
Syntes det er mye renere

Verandaen er stor, det samme er hagen, og hagen er flat

Vi skal sette sandkassen litt lenger bort, og pappaen her bygger Sabeltann skute til Oliver
det er bringebær,jordbær,epler og plommer helt bakerst på tomten
Vi har hagen helt frem til husveggen nærmest i bakkant på bildet

Markisen over de store vinduene til høyre dekker hele uteplasssen, helt frem til utepeisen

Første bilde er av hagen
Alt er grått og trist nå



Litt rotete ....







__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 13:14   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Vi har bare vinterhage. Der går det ikke an å dyrke noe som helst.
: blokkhelvete:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 13:31   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Jeg skal fikse en hel del på hagen vår i år tror jeg. Vi har en nydelig hage med store deler fjell og naturtomt, men vi har hatt så mye annet å drive med på huset at den dessverre ikke kommer til sin rett. Håper å få laget et stort staudebed ved inngangspartiet og fjernet en stygg hekk midt på plenen. Jeg liker egentlig litt rufsete stil i hagen og masse natur fremfor rette kanter og kjøpeblomster. Løvetann i plenen blir ikke fjernet hos meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no