Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Gjengangere

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 13:56   #61
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere



Herlighet- takk til hvem det nå var som dro fram tråden! Hadde ikke fått den med meg. Kan det der ha vært en av mine tidligere elever.

Holdt du virkelig på å hjelpe han/henne Skilpadda? Før du fikk mensen, mener jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:56   #62
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Tenk at det ligger sånne små skatter rundt i trådhaugen som utgjør FP!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:57   #63
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Holdt du virkelig på å hjelpe han/henne Skilpadda? Før du fikk mensen, mener jeg.

Jeg synes da innlegg #12 var ganske genuint hjelpsomt? Til tross for mangelen på trøstende smilefjes og avsnitt man kan skrive direkte av og putte inn i oppgaven sin? Perler for svin.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:58   #64
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Tenk at det ligger sånne små skatter rundt i trådhaugen som utgjør FP!

Jepp - det er det kuleste av mine hobbyer for tiden - lese gamle tråder i fp. :har ikke noe eget liv:

Jeg har aldri vært typen som ler høyt foran skjermen, men her inne tar det helt av. Dette er my kinda people! :inkluderende:

  Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:59   #65
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jepp - det er det kuleste av mine hobbyer for tiden - lese gamle tråder i fp. :har ikke noe eget liv:

Du har fått med deg at du kan søke på emneord, som «klassiker», ja?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:01   #66
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes da innlegg #12 var ganske genuint hjelpsomt? Til tross for mangelen på trøstende smilefjes og avsnitt man kan skrive direkte av og putte inn i oppgaven sin? Perler for svin.

Welcome to my world!
(Uten at jeg vil bli beskyldt for å kalle noen av elevene mine for svin altså )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:02   #67
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du har fått med deg at du kan søke på emneord, som «klassiker», ja?

Det har jeg også hørt at man kan gjøre når man har noen timer man vil slå i hjel, ja.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Welcome to my world!
(Uten at jeg vil bli beskyldt for å kalle noen av elevene mine for svin altså )

Det er (minst) en grunn til at jeg aldri har hatt lyst til å være lærer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:04   #68
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du har fått med deg at du kan søke på emneord, som «klassiker», ja?

Nei - det hadde jeg ikke.
TAKK!
:avlyser alle planer med drømmeprinsen i kveld:

  Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:04   #69
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Welcome to my world!
(Uten at jeg vil bli beskyldt for å kalle noen av elevene mine for svin altså )

Så lenge du kaller noen av elevene dine for perler, så må vel i balansen navn være lov å kalle andre for svin. Og så kan du bruke det som en unnskyldning til å kaste den ene på den andre om de blir for oppkjeftige.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:16   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Det kan være gøy å søke på "avsporing" også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:16   #71
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så lenge du kaller noen av elevene dine for perler, så må vel i balansen navn være lov å kalle andre for svin. Og så kan du bruke det som en unnskyldning til å kaste den ene på den andre om de blir for oppkjeftige.

Hm....har jeg misforstått ordtaket? Det er vel mine "visdomsord" som er perlene her? Men mange av mine elever både er/ snakker og skriver perler, bare så det er sagt.

Forøvrig fulgte jeg rådet til en eller annen og søkte på klassikere. Har ledd meg fillete gjennom "Ditt beste sex-triks"-tråden. I tillegg har jeg fått et helt annet syn på Blomst.


Sist redigert av rine : 09-12-08 kl 16:57.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:24   #72
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjengangere

Fikk vi noen gang vite hvordan kandidaten gjorde det på eksamen? En komparativ analyse av menstruasjonssyklusen til tante Sofie, Kristin Lavransdatter og Hedda Gabler må da ha gitt en strålende karakter!?

Jeg har møtt en del elever som syns man er innpåsliten og masete når man prøver å hjelpe dem, så dette var jo en drømmestudent

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 14:30   #73
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Fikk vi noen gang vite hvordan kandidaten gjorde det på eksamen? En komparativ analyse av menstruasjonssyklusen til tante Sofie, Kristin Lavransdatter og Hedda Gabler må da ha gitt en strålende karakter!?

Jeg har møtt en del elever som syns man er innpåsliten og masete når man prøver å hjelpe dem, så dette var jo en drømmestudent

Jepp!
Jeg har en del elever med barn...lurer på om noen er her inne?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 15:28   #74
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Gjengangere

Har Maniac barn da? Eller er h*n et barn?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 15:34   #75
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Har Maniac barn da? Eller er h*n et barn?

Kanskje h*n ikke fikk noe hjelp av mammaen og pappaen sin, og ville spørre noen andre mammaer og pappaer i stedet? Eller kanskje mammaen eller pappaen h*ns er på forumet, og eneste måten å nå inn til vedkommende forelder var ved å registrere seg på FP?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 15:39   #76
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Gjengangere

Eller: Mulig moren hans/hennes også hadde mensen, akkurat som Hedda og Skilpadda.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 15:47   #77
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Hva annet kan man si?

Hvor var dere da jeg hadde norsk på videregående? Det kunne jo ha blitt riktig så morsomt, kanskje jeg hadde lest en og annen av klassikerene hvis jeg hadde fått den rette motivasjonen?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 15:48   #78
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Jeg tipper h*n er midt mellom barn og voksen. Slike spørsmål har man ikke på norskeksamen i grunnskolen.

(Ellers så leser jeg fremdeles i gamle tråder. Nå sist: Skidagstråden: Åh...... jeg klør i fingrene. Kan vi vennligst starte en ny snart? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 16:37   #79
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Fatastisk tråd! Denne var ny for meg, genialt!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 18:40   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Fantastisk! Jeg blir med på å kaste perler på svin, når som helst.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, mensen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no