Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Permanent

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 22:20   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent

Neivel.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:26   #22
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Permanent

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tviler på at du får sånne krøller etter permanent. Da ville jeg heller satset på krølltang og hårspray.

Tror jeg du har rett i... Så et eller annet sted at man ikke får den typen krøller av permanent. Den typen krøller som er på bildene der kommer fra krølltang og hårruller. Bortsett fra Shakira, slik kan man sikkert bli med permanent (selv om hun sikkert har natulig krøll?)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:33   #23
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Permanent

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ja, særlig. Det tror du en 4-barnsmor i full jobb har tid til?

Jeg har ikke greie på dette jeg altså. Mulig man ikke vil få det, men det skader ikke å høre.
Den Shakira-looken har jeg hatt før, men da tok jeg permanent på Teneriff.
Den satt i mange år. Skikkelige sterke saker de brukte. Som ikkke passet helt til nordisk hår.

Jeg tok permanent i fjor høst en gang, og det ble seende ut ca. som på bilde nr. 4. Men krøllene må "jobbes" frem, dvs ha i et eller annet hårprodukt beregnet på permanent og deretter fønes. Verre er det ikke.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:53   #24
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Permanent

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jeg tok permanent i fjor høst en gang, og det ble seende ut ca. som på bilde nr. 4. Men krøllene må "jobbes" frem, dvs ha i et eller annet hårprodukt beregnet på permanent og deretter fønes. Verre er det ikke.

Jupp. Eller lufttørkes. Det gjorde jeg som regel når jeg hadde permanent.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:07   #25
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Permanent

Klart man får sånne krøller av permanent. Med krøllespray i vått hår, og lufttørking blir det lekkert. 80talls krus er ikke eneste muligheten. Jeg har ikke mulighet til å ta bilde i nærmeste framtid, men det er ganske likt som Jennifer sitt. Uten pannelugg og krøller ikke bare på sidene, men toppen også. Mine er vel ikke fullt så markerte, men det er ikke langt fra. Ulempen er at håret absolutt er på sin høyde som nyvasket. Etter en natt på puten forsvinner noe av spensten. Men du, hår til belte? Det spørs om det ikke blir for tungt slik at krøllene sklir ut? Men dette vet jeg egentlig ikke så mye om.


Sist redigert av Pia : 17-06-08 kl 18:26. Årsak: Ulemp, ulemp, ulemp.
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:00   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Permanent

Pia: Det skal klippes også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:26   #27
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Permanent

Jeg lurer også på å ta permanent i sommer. Kanskje kanskje ikke...

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:28   #28
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent

Jeg også har lyst på permanent.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:34   #29
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Permanent

Se det! Jeg kan ikke være såååå umoderne.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no