Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Barnebursdag
Torsdag fra klokken 17-19 8 12,90%
Fredag fra klokken 17-19 8 12,90%
Lørdag fra klokken 14-16 32 51,61%
Søndag fra klokken 14-16 18 29,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 13:26   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Helgen synes jeg er fin å bli bedt i bursdag på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:29   #22
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Torsdag.
Før foretrakk jeg barnebursdag om lørdagen. Da kunne jeg bruke de (fri)timene når ungene var borte til å shoppe i fred og ro.
Nå er vi sjelden hjemme i helgene lenger, så det siste året har vi takket nei til en hel del invitasjoner til barnebursdager i helgene. Derfor foretrekker jeg at de er i ukedagene nå for tiden.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:34   #23
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.804
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Lørdag eller søndag.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:45   #24
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Synes det er mest praktisk i helgen - lørdag ellers søndag spiller egentlig ingen rolle, men jeg krysset av for lørdag.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 15:59   #25
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Synes det er greiest om Snuppa er invitert i bursdag i helgen - hverdager blir så stressende.

Men ellers så har jeg mest sans for å feire den dagen man har bursdag (og ferdig med det)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:04   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Torsdag eller annen hverdag. Helgene er hellige familiedager.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:43   #27
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Vi legger alltid barnebursdagene til nærmeste lørdag.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:46   #28
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg syns det er greit på søndager. Det er en rolig dag uten kav og å hive en unge i et besøk passer meg fint.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:59   #29
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg liker best sånne ting i uken. (ikke at vi har kommet dit enda da ), men generelt så er det vanskelig i helgene, for det skjer så mye annet da.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 21:33   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg syns det er greit med litt forskjellig, jeg. Som regel får vi det til hvis minsten blir bedt i bursdag, enten det er helg eller hverdag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 21:34   #31
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Nå har jeg begynt å synes at det er greit med hverdager, da kan jeg f.eks. dra og trene når han er der. Spesielt barnehagebursdager syns jeg er greit å ha på hverdager.

Helgene er så fulle av annet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:16   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg syns det er hyggelig å bli invitert i bursdag når som helst. Vi er ikke så fantastisk opptatt at vi ikke greier å få presset inn en bursdag i ny og ne.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 09:43   #33
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

..............


Sist redigert av gullet : 09-11-06 kl 09:45. Årsak: dobbelt opp fordi jeg ville si noe mer :glis:
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 09:44   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Bursdag er bursdag når det måtte være, og vi får det til, men det hender at det er slitsomt for både store og små når det er i ukedagene.

Både lille E og W er slitne når dagen er ferdig i barnehagen, og jeg synes ikke det er hyggelig å dra i bursdag kl. 16.45, når barnehagedagen startet kl 7.15/7.30 (og det har selvfølgelig vært invitert til selskap de dagene jeg jobber!).
Det betyr 12 timers arbeidsdag for ungene, og gir lite utbytte .

Så en dag i helgen er beste.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:35   #35
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Lørdag er en grei dag å feire barnebursdag på.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 12:32   #36
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Vi bruker helgene. Synes det er best.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:51   #37
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg synes både lørdag og søndag er å foretrekke.
Ungene er ofte slitne etter å ha vært i barnehage og på skolen hele dagen.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no