Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gudd mårning!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 11:22   #21
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gudd mårning!

God formiddag godtfolk.

Myrsnipa: du har min dypeste medfølese, tinkeliten hadde samme forslag - men sutrevåken er ikke det samme som ferdig utsovet. Så jeg var den heldige vinner av å sove på ullteppe på gulvet på knotten sitt rom mellom 05.10 og 08.00 - da bar det rett ned til papsen og vaktskifte. Siden jeg har lettere for å sovne igjen på natta får jeg nattevaktene mens papsen heller står opp litt tidligere.

Nå skal jeg bare printe ut julegaveønskelister fra familien før vi våger oss ut i silregnet. Ikke noe fare for overdreven julestemning i november ihvertfall.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 11:54   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gudd mårning!

God formiddag!

Jeg klarte å glemme at det er farsdag i morgen, og stod opp med ungene idag... Vanligvis står vi opp en dag hver i helgene, men han må jo få sove i morgen når det er farsdag. Så der røyk min sovedag.

Er endelig ferdig med å laste ned sesong 1 av Greys Anatomy. Det tok meg "bare" en uke , så da bør serien være bra!

Ha en fin dag!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 12:21   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gudd mårning!

God dag, alle sammen. Dagen startet klokka 04:05 i dag, da mente snuppa at det skulle være morgen. Jeg forsøkte å bestikke henne med litt mat, men selv amming fikk ikke frøkna til å bli noe trøttere. Mannen stod opp med henne klokka halv fem etter at jeg lovte at jeg skulle stå opp med henne i morgen (gambling fra min side, det kan jo være hun sover lenger da).

Nydelig dag i dag, mannen er ute og jobber med noe muregreier og jeg er inne og passer barn. Likestilling, med andre ord.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:25   #24
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gudd mårning!

Det er vel strengt talt ikke morgen lenger, men ...

Jeg skal ikke til Giske i dag, nei. Men han begynner å bli kjendis han jeg skulle til, også. Han skjøt nemlig en hvit elg for noen år siden, og nå er han i media stadig vekk. I går hadde han russisk tv på besøk.

Men nå har minsten fått diare også, så da dropper vi hele festen. Gidder ikke å sende ham bort da. Rart at en lørdag med så mange planer plutselig blir veldig kjedelig.

Nabojenta: Skulle tro vi hadde brukt opp kvoten, men sånn var det ikke, dessverre.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:28   #25
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gudd mårning!

Jeg har funnet ut at jeg har vert altfor lite aktiv på forum i det siste. Så nå starter jeg med å være aktiv i denne skravletråden.

I dag sov vi faktisk til kl 9! Men var endel oppe i natt da og kl 2 kom lillegutt snikende inn i sengen vår. Da skal han ligge med kinnet sitt oppå mitt, armene rundt halsen min og beina surret rundt resten av meg. Dette gjør at jeg ikke sover så godt ...

Jeg har funnet ut at grunnen til mye nattevåke i det siste er 2-årsjeksler. Hadde ikke tenkt tanken engang jeg.

I dag har jeg også endelig begynnt å høre normalt igjen! Husker ikke om jeg har fortalt her inne jeg, men hatt ørebetennelse og nesten vert døv 2 uker nå. Blødninger i trommehinnen etter flytur.

Oj, merker det er lenge siden jeg skravlet sist. Kunne skrevet flere sider jeg. Men jeg skal spare dere ...
Gir meg her jeg.

Håper dere alle har hatt en fin dag!
Og god farsdag til Ryli! Håper dagen var finere enn i går.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:32   #26
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gudd mårning!

Først nå ser jeg at denne tråden ikke har vert i aktivitet siden i går...
Litt bortkasta skravling fra meg da.
Er ikke med lengre jeg.. Lost! Husker ikke hvordan dette fungerer!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no