Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lekestativ i Frognerparken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 11:42   #1
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Spørsmål

Lekestativ i Frognerparken

Noen som vet når det nye lekestativet er på plass???

  Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 13:29   #2
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Første halvdel av november, står det her.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 13:38   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Åh det ser jo kjempebra ut!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:24   #4
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Tommel opp

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Tusen takk for svar!!! Dette blir kjempe bra!!! Gleder meg til borgen står ferdig

  Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:39   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Den der så jo helt fantastisk ut.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:42   #6
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Vi gleder oss vi også!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:49   #7
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Flott da fikk jeg også svar på det jeg lurte på, syns nemlig det går saaaaaakte. Jeg har nemlig fulgt prosessen siden de begynnte å rive (sykler forbi daglig), i dag var mann og datter borte og tittet - og min man rappportee at det var masse igjen.

Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:56   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Flott da fikk jeg også svar på det jeg lurte på, syns nemlig det går saaaaaakte. Jeg har nemlig fulgt prosessen siden de begynnte å rive (sykler forbi daglig), i dag var mann og datter borte og tittet - og min man rappportee at det var masse igjen.

Synes også det har tatt tid. Jeg mener å ha lest i Aftenposten at det skulle stå ferdig i slutten av september.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:48   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Fy søren - det ser jo bare kjempebra ut!

Jeg liker spesielt godt at det er tilpasset rullestolbrukere!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:10   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Gleder meg skikkelig til det står ferdig - kjører forbi hver dag, og er ikke direkte imponert over tempoet på utviklingen. Håper det blir større enn det ser ut nå.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:41   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Åååå, den så flott ut! Gleder meg!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:46   #12
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Gleder meg også veldig! Synes det er synd at det ikke var ferdig i sommer daa, de har jo planlagt det så lenge.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:04   #13
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Oj, det ser fantastisk ut!
Gleder meg til neste sommerferie hjemme!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:01   #14
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Noen som har vært der enda????

  Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:45   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Ja det var superknall! Både for små og store og rullestolbrukere. Men fy fasan så mye folk. Og så mange sure folk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:49   #16
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja det var superknall! Både for små og store og rullestolbrukere. Men fy fasan så mye folk. Og så mange sure folk.

Så bra minus de sure menneskene så klart

Skulle egentlig vært der i dag,men Felix hoster stygt og er veldig snørrete :dakar:,så må dessverre vente ett par dager........

  Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:07   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Puddingen skal med avdelingen i bhg på tur dit på tirsdag, de gleder seg veldig ihvertfall, både store og små!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:08   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekestativ i Frognerparken

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men fy fasan så mye folk. Og så mange sure folk.

Ja, vi var der også i dag. Jeg sto dog ved gjerdet og observerte. Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å ha vært to minutter engang oppe i kaoset i selve borgen. Til og med min meget tålmodige mann måtte gi seg etter en stund, for da var han helt utkjørt. Guttungen ville selvsagt være der lenger, men ikke aktuelt om han hadde fått være oppe i borgen alene. Jeg tror han rett og slett kunne ha blitt trampet i hjel.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no