Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor skal dette med julefeiringen være så vanskelig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 15:40   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal dette med julefeiringen være så vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Selvfølgelig må man ikke det, men jeg synes det er koselig

Det synes jeg også. Spesielt hvis man får med seg begge parter.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:58   #22
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor skal dette med julefeiringen være så vanskelig?

Jeg må si meg enig med de fleste her om at denne julen er det din familie som er invitert og dette skal selvsagt ikke "glemmes" pga invitasjon fra svigermor. Men det finnes kanskje et par alternativer; enten at svigers også kommer til dere eller at din mamma blir med til dem - dersom dette er noe dere alle synes er greit. Hvis ikke, så blir dere hjemme sammen med din mamma.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:00   #23
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor skal dette med julefeiringen være så vanskelig?

Jeg bryter ikke avtalen med min mor, det er helt uaktuelt. Jeg har fortalt henne at vi er invitert bort, og hun er også selvfølgelig invitert – svaret jeg fikk tilbake fra min mor, var at hun ville tenke på det. Og det skal hun få lov til. Så da blir det bare å vente å se hva svaret blir.

Her må man tilfredsstille alle, og plutselig var ting jeg synes var viktige, helt uviktig.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:23   #24
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvorfor skal dette med julefeiringen være så vanskelig?

Her feirer vi hjemme hos oss å begge familiene er innvitert. sånn slipper vi og dele oss opp. Nå er jo min mann enebarn og mine søsken bortsett fra min søster enslig uten barn. Når det er flere søsken med familier så kan det jo bli ett problem. Men så lenge vi ikke er flere så kan vi feire jula sammens.
Men til spørsmålet om moren din ikke ønsker å være med så feirer dere hjemme som avtalt.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no