Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gode barnefotografer i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 23:06   #1
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gode barnefotografer i Oslo?

Har så lyst til å få tatt fine bilder av barna før jul. Gjorde stor suksess med julekort og kalendere i fjor

Vi skulle booke time hos Studio Lumina, der man fikk 10-15 av de beste bildene som høyoppløselige filer på cd. Men så har de sluttet og dermed er jeg i tvil. Finnes det noen gode barnefotografer i Oslo som gir brukbare filer på cd?? Det er først og fremst det jeg vil ha, ikke noen som bare skal håve inn penger på å lage forstørrelser for oss.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:28   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode barnefotografer i Oslo?

Jeg aner ikke om du får kjøpe bildene på CD her, men Kolonihaven synes jeg tar gode bilder. Jeg har tenkt å ta med snuppa hit, men venter til hun kan gå. Det står under julekort at en digital original koster 375 kr.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 16:09   #3
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode barnefotografer i Oslo?

Takk, Koma! Så veldig fint ut, men ikke noen cd, nei...

Noen andre som har tips??

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:02   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode barnefotografer i Oslo?

VI var hos www.familiefotografen.no i august. Masse brukbare bilder, billig - og vi fikk cd med bildene til odel og eie.

tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:03   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode barnefotografer i Oslo?

Ja jeg vet, en veninne var der og fikk alle bildene på CD med bilder i oppløsning til fremkalling i vanlige små størrelser. Det var gratis.

Nå huske jeg ikke hva fotografen heter, men hun holder til i Lille Torggata 1, er ung, rett over 30 år og er fra Sogn. Hun har bl.a vunnet årets brudebilde i Bryllupsmagasinet for 2-3 år siden, så hun er flink også!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no