Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julestemning i heimen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 14:29   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julestemning i heimen

Nå har meg og poden skrelt mandler til å lage marsipan, og jeg har en deilig sjokoladekake i ovnen. Vi har også laget et fint farsdagskort til pappa. Så nå satt jeg meg ned med maskinen for å hvile litt og kose meg litt på nett, og HP sto opp og puslet med sitt...

...og så traff den meg med full styrke: julestemningen. Den kom sammen med lukten av det HP puslet med: pinnekjøtt på komfyren.

Så nå sitter jeg her, og har lyst til å pynte hele heimen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:32   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Så koselig dere har det. Her er det ikke særlig koselig. Lillegutt er syk, og sambo er på jobb.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:33   #3
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Hørtes kjempekoselig ut. Dere har vært så flinke. Pinnekjøtt er jo bare godt da. Ha en fin farsdag.

(Har hatt lyst til å tyvstarte litt på pyntingen en stund jeg nå )

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:34   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Vi hadde pinnekjøtt på fredag, og ettersom jeg hadde kjørt gjennom snøvær på vei hjem, så satt julestemningen ikke særlig langt inne!
Det er ikke lenge igjen nå da, før du kan begynne så smått med pynting!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:34   #5
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Så koselig dere har det. Her er det ikke særlig koselig. Lillegutt er syk, og sambo er på jobb.

God bedring til lillegutt.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:42   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Da er pinnekjøttet og kaken inntatt, og halsbrannen insatt. Det var jammen ikke så mye plass i magen, -gruer meg nesten litt til spisingen på julaften jeg nå.

Kaken ble veldig fin, med en P på for pappa.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:48   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Å så koselig! Det er deilig å komme i god stemning og julestemning allerede nå synes jeg. Fikk litt av den samme følelsen da jeg skrelte mine første mandariner og tente stearinlys for to ukers tid siden. Deilig er det!

Og veldig lurt å spise litt nå mens man har plass

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:53   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Hørtes veldig koseligt ut.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:55   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Og veldig lurt å spise litt nå mens man har plass

Ja, ikke sant!?! Igrunnen en veldig god grunn til å begynne med julebaksten nå allerede synes jeg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:58   #10
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Absolutt, smultringer gir sikkert halsbrann det også, så sett i gang med baksten!

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:06   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestemning i heimen

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

... så sett i gang med baksten!

Jeg LIKER deg jeg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no