Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 15:45   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Frøkna har fått øreverk for ørtende gang. Hun la seg sent i går og stod opp halv seks i dag.
Sovnet nå rundt tolv og sover enda! Har en liten gutt til som må hentes i b.hagen, så jeg får vel bare opp å vekke frøkna. Fy for et sovehjerte da.

Tenker hun er rimelig groggy når jeg henter henne nå.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 15:52   #2
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Det var et godt sovehjerte ja. Får håpe hun ikke tar igjen når kvelden kommer.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 15:54   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Kanskje hun trengte det, får håpe hun sover til natten likevel.

God bedring til frøkna!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:33   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Vekte en liten frøken som hadde 39 i feber, ikke rart hun sov stakkars. Håper bare det ikke er innfluensaen som har inntrått hjemmet. Kjenner jeg oss riktig da, så havner vi inn på sykehuset. De blir jo så innmari dårlige i pusten.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:48   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Uff da, ønsker henne en riktig god bedring og håper dere slipper sykehus.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 18:05   #6
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: For et sovedyr, lurer på om jeg må vekke henne jeg

Uff da - ikke noe godt med ørevondt og feber. God bedring til vesla di

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no