Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Der menn samles!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 10:04   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Der menn samles!

Jeg har en revolusjonerende nyhet. Jeg vet hvor menn samles i dag! Mannen måtte tilfeldigvis ta seg en tur innom ligningskontoret i morgentimene. Selvangivelsen hans hadde på mystisk vis forsvunnet da han skulle levere den 23.55 på tirsdag. Da han kom inn døra nettopp - triumferende med ett nytt eksemplar i hånda, spurte jeg han om det var lang kø der nede.

"Det var noen stykker ja" tilsto han.
"Var det bare menn?" flirte jeg.
"Hva sa du?"
"Jeg lurte på om det var bare menn i køen"

Min mann rødmer sjelden. Nå gjorde han det. Det var nemlig bare menn i køen på ligningskontoret i dag. Ikke ett eneste hunkjønn! Så nå vet dere det. Det er der dere finner dem.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:09   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Der menn samles!

hihi. Det tviler jeg ikke på.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:10   #3
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Der menn samles!



Jeg var forøvrig ute i god tid. Tror jeg leverte både selvangivelse og aksjeoppgave før kl. 22, faktisk.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:11   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Der menn samles!

Jeg er sikker på at de gir konene skylden for at selvangivelsen er borte.

"Nei altså, kona må ha kastet den i papiravfallet når hun ryddet"

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:12   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Der menn samles!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

"Nei altså, kona må ha kastet den i papiravfallet når hun ryddet"

Min mann var lur nok til å formulere anklagen som "vi må ha kastet den i papirsøppla når vi har ryddet".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:14   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Der menn samles!



(Skjønt, jeg holdt på å bli en av dem. Min ble levert 23.58).

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:15   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Der menn samles!

Jeg fikk følgende kommentar fra mannen for noen dager siden: "Jeg har visst levert selvangivelsen jeg" - han hadde altså sjekket mailen og dermed fått kvittering for innsendt selvangivelse. Mon tro hvem som hadde fikset det

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:18   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Der menn samles!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Min mann var lur nok til å formulere anklagen som "vi må ha kastet den i papirsøppla når vi har ryddet".

Smarting. Mannen leverte før meg denne gangen, men han klarte å gjøre feil, slik at jeg måtte rette opp feilen og sende den på nytt for han . Det var jeg som fant feilen når jeg skulle sjekke min egen selvangivelse.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:20   #9
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Der menn samles!



Men her var det faktisk jeg som måtte lete som en gal hele ettermiddagen og kvelden etter min selvangivelse.. For en gangs skyld hadde mannen oversikt over sin.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:05   #10
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Der menn samles!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

"Nei altså, kona må ha kastet den i papiravfallet når hun ryddet"

Hvor har vi hørt den før?

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:15   #11
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Der menn samles!

Vi leverte i tide, så vidt det var.

Mannen hadde alt han trengte til selvangivelsen i en stor konvolutt på kontoret. Jeg hadde mitt i Kaijapapirerhylla mi i skrivebordet. Klokka 22.38.57 leverte jeg min, og da begynte jeg å bli bekymret for mannen sin, siden jeg ikke hørte noe uffing og akking oppe fra stua. 23.20 fant jeg mannen min sovende i sofaen, og ikke før 23.45 gikk han for å sende inn sin selvangivelse. Med endringer, tilføyelser og en krasjeklar data syntes jeg han var vel vågal.


Sist redigert av Kaija : 04-05-07 kl 23:58.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 11:30   #12
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Der menn samles!

Min mann har for første gang siden vi ble gift tatt seg av sin selvangivelse - dvs levert den til et regnskapsbyrå siden har har startet et enmannsforetak på si. Ellers så har han knapt lagt merke til at selvangivelsen har kommet, blitt sjekket og levert.
Men jeg må innrømme at jeg kom PLUTSELIG på at den skulle leveres i går da klokken nærmet seg 23.00. Det ble så som så med sjekkingen i år gitt. Det så greit ut :gæ'ærn:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:28   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Der menn samles!

Det er nok ganske så typisk at det er bare menn på likningskontoret i slikt ærend ja. Jeg er ikke overrasket.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no