Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Excel igjen..

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 12:05   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Excel igjen..

Altså, jeg er helt grønn på dette.

Men jeg har endel rapporter som jeg ønsker samlet på et excel ark. Altså, at jeg åpner et ark, og nede der er det flere "faner".
Hvordan får jeg til å legge de der?

Jeg får bare til at de åpner seg i et nytt vindu.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 12:36   #2
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Excel igjen..

Når jeg åpner ett blankt excel ark har jeg muligheten til å "sette inn regneark"(shift F11) nede til venstre på skjermen. Man kan også navngi disse fanene ved å trykke på dem.

Håper det hjalp!

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 13:21   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Excel igjen..

Er det excel-rapporter som ligger på flere filer, som du ønsker å samle i en?
Isåfall åpner du de filene du ønsker å samle, høyreklikker på fanen og velger 'Flytt eller kopier'. Kryss av for kopi om du ønsker det, velg riktig destinasjon under Til bok, og velg plassering i destinasjonsfilen.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 13:25   #4
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Excel igjen..

Takk!
Jeg fikk det til ved å høyreklikke på fanen, lage nytt sheet, og kopiere inn det som skulle inn. Klarte til og med å endre navn og farge på fanene.

Jeg burde seriøst hatt et kurs i Excel. Det er i hyppig bruk i ny jobb.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 14:10   #5
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Excel igjen..

Godt det ordna seg. Gje beskjed til nærmaste leiar at du treng kurs. Slike kurs blir det arrangert "heile tida", og er ei svært god investering for bedrifta. Utallige timar går vekk rundt omkring pga manglande dataopplæring. Skjult kostnad, men dyrt!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no