Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-11, 20:38   #1
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

... hva i huleste heite skal jeg velge? Jeg lider av valgets kvaler og har det helt grusomt!

Jeg _må_ ha; Android, godt kamera og lave strålingsverdier.
Jeg vil gjerne ha; god batterilevetid, touch-skjerm og offline navigering.

Jeg spiller ikke Angry Birds, men andre småspill er greit tidsfordriv. Jeg trenger ikke se film på mobilen, det suger uansett, og jeg er ikke egentlig ute etter en musikktelefon. Det hadde også vært greit om prisen lå under fire tusenlapper (uten abonnement), men jeg er fleksibel.

Hjelp!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 22:40   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Jeg skulle ha iPhone 4 men de var heldigvis utsolgt da jeg skulle kjøpe den, så jeg kjøpte Samsung Galaxy S2 i stedet. Jeg har aldri noensinne vært så glad for at noe jeg skulle ha var utsolgt. Jeg er helt forelsket i telefonen min, har hatt den i akkurat en uke i dag og ville ikke hatt noe annet om de så hadde slengt det gratis etter meg. Den er helt fantastisk! Det er flere tråder om den her inne, og alle skryter hemningsløst av den, den er på topp i de fleste tester (også langt over iPhone) og jeg tror knapt det finnes noe negativt med telefonen i det hele tatt.
Tre stykker jeg kjenner som ønsket seg iPhone, har ombestemt seg etter å ha prøvd telefonen min, og skal kjøpe denne.

http://www.dinside.no/869079/samsung...-s-ii-%28s2%29

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 22:41   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Jeg betalte 1599,- med Netcom-abonnement, uten abonnement koster den vel rundt 4500,-.
LG Optimus 2X er visst også en bra telefon, til ca. 3500,-. Mannen min har mest lyst på den jeg har, men pga. prisen så går han nok for LG sin.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 22:45   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Ja, jeg har sett på den og det er i grunnen bare prisen som bremser meg. Den bremser til gjengjeld nokså kraftig. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 22:46   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Det skjønner jeg godt, jeg hadde aldri tatt meg råd til den uten abonnement. Jeg hadde selvsagt hatt veldig lyst, men jeg måtte ha ventet i et halvt år, minst.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 22:47   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Jeg burde sikkert ikke uttale meg siden mine krav ikke akkurat er kjent for å være veldig store når det gjelder duppeditter. Men jeg har altså Huawei U8800 og er veldig godt fornøyd med den. Rimelig, god telefon som passer fint for meg som ikke har behov for statusen som følger med en Iphone!

http://www.amobil.no/artikler/huawei_u8800/89658

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 23:09   #7
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Det jeg tviler på når det gjelder Huaweien er kameraet. Men nå har jeg snublet over Sony Ericsson Xperia Neo. Den frister kjenner jeg ... Noen her som har noen erfaringer med den?


Og kan noen jage meg i seng? Jeg skal opp før fem i morgen og ut og kjøre bane i helgekaos.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 23:43   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

HTC Desire HD

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 11:04   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Jeg er i hvert fall ekstremt fornøyd med min LG Optimus One, og en kompis er ekstremt med sin Optimus 2X, så vi kan anbefale LG-telefoner.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 14:24   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

HTC Incredible S.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 17:50   #11
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke like HTC ... Jeg har lekt litt med min vennine sin HTC og jeg blir bare ikke venner med den.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 19:44   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Jeg sikler på SE Xperia Neo. Men venter til den kommer i andre farger enn kun blå og til den forhåpentligvis blir littebitt billigere..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 20:40   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Incredible kommer i rødt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 20:52   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Fem tusen for en telefon. Jeez. Jeg kjøper telefoner som koster en krone. Er strålende fornøyd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 22:34   #15
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er i hvert fall ekstremt fornøyd med min LG Optimus One, og en kompis er ekstremt med sin Optimus 2X, så vi kan anbefale LG-telefoner.

Jeg har også LG Optimus One og er strålende fornøyd.
Amobil.no ga den en sekser i testen: http://www.amobil.no/artikler/lg_p50...687/konklusjon

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 10:02   #16
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fem tusen for en telefon. Jeez. Jeg kjøper telefoner som koster en krone. Er strålende fornøyd.

Men se her da! Her får man Samsung Galaxy SII til bare én krone. Litt heftig månedsavgift, men pytt. Selve telefonen er jo kjempebillig!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 10:22   #17
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Det jeg tviler på når det gjelder Huaweien er kameraet. Men nå har jeg snublet over Sony Ericsson Xperia Neo. Den frister kjenner jeg ... Noen her som har noen erfaringer med den?


Og kan noen jage meg i seng? Jeg skal opp før fem i morgen og ut og kjøre bane i helgekaos.

Mannen har Huawei og det er bra bilder altså

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 10:23   #18
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Mannen har Huawei og det er bra bilder altså

kanskje litt lyskrevende men vi er fornøyde med bildene

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 11:53   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

SE Xperia Arc, storebroren til Neo, er veldig fornøyd, men hadde nok muligens klart meg med Neo også, den var bare ikke tilgjengelig når jeg behøvde ny telefon.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 17:38   #20
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Neo kommer i rødt óg altså. =) Jeg har vært og tatt på den i dag (høres lugubert ut, men jeg var ganske ånkli altså) og har definitivt bestemt meg. Nuh skal det surfes etter pris. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no