Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhonen min sluker batteri

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 13:21   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

iPhonen min sluker batteri

Og jeg vet at de telefonene bruker masse batteri, men et eller annet har skjedd i går og i dag. Nå er han nede i 15% batteri, klokka 12 1319, og jeg har spilt en kabal, vært inne på nettet to ganger, og ringt en kort telefon. Jeg fikk telefonen til jul i fjor, så den er under ett år gammel.
Jeg har ikke på Bluetooth eller annet som jeg kan se sluker batteri.

Har noen noe tips? Kan batteriet være gått? Anyone?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:56   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Kan det være at den står og laster ett eller annet? Jeg opplevde det en gang da jeg prøvde å laste ned mail uten å lykkes. Jeg har ikke push, men telefonen ble stående og sjekke mot mailserveren hele dagen, til den endelig fikk tak i mailen, og det slukte batteri. Prøv å skru av og så på igjen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:58   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

har du på 3g?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 14:04   #4
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Dumt spørsmål kanskje, men har du prøvd å skru telefonen helt av også på igjen for å se om det hjelper?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 14:21   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

3g er ikkje på. Har hatt det før, og det sluker ikkje så mykje. No slo han seg av av seg sjølv, så kanskje det hjelper, Fakse.
Hadde eg sett det om han står og lsater noko? Kan eg sjekke det på noko vis?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 14:24   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Du har ikke begynt å spille wordfeud? Jeg trodde det var noe galt med min, men det var nok meg selv som var synderen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 14:31   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Nei. Jeg spiller bare kabal :knirk: men det står at Bruk er 8,5 timer. Hva betyr det? Siden sist lading?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:01   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Jeg hadde trøbbel med en vekkeur-app en gang. Disse kan sluke batteri fordi de kjører i bakgrunnen hele tiden. Da jeg slukket appen, var batteri-problemet mitt løst.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:09   #9
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Jeg fikk et tips her en dag; trykk to ganger på home-knappen eller hva det nå heter, da får du opp alle apps og funksjoner som er brukt i det siste. Om du trykker på en av dem vil du få opp en rød "-" på alle, et trykk til sletter den fra denne listen. Disse står visstnok i bakgrunnen og kan tappe batteriet.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:44   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Nå er visst mitt problem også løst, jeg skrudde den av og på, sletta en lommelyktapp og Knerten-appen (jaja), og lada opp igjen.

Men jeg gjorde det du sa Minty, og da kommer jo omtrent alle appene opp?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:54   #11
Meiose
Aktiv
 
Meiose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 155
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Hadde samme problemet. Endte med å kalibrere batteriet ved å lade det helt opp før jeg lot den gå tom for strøm, den er mye bedre nå!

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:18   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Hva er kalibrere?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:29   #13
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men jeg gjorde det du sa Minty, og da kommer jo omtrent alle appene opp?

Det betyr at du har åpnet alle appene. Hvis du lukker de sluker de ikke strøm. Jeg bruker å lukke appene et par ganger om dagen. :storforbruker:

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 22:01   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Men hvordan lukker jeg dem da? Trykker på den røde knappen? Trodde jeg sletta hele appen jeg, da?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:19   #15
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men hvordan lukker jeg dem da? Trykker på den røde knappen? Trodde jeg sletta hele appen jeg, da?

Om du dobbeltrykker på "rundtasten" kommer alle programmene nederst. Så holder du lenge over et av programmene og trykker på "stoppskiltet". Da lukker du programmene. Det er bare de i nederste feltet (med grå (?)) bakgrunn som skal hoppe.

Du sletter kun om alle programmene hopper i normalvisning.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:38   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Si meg, åpner disse appene seg selv? Hvis dette er aktive apper, har jeg jo ørten åpne jeg også uten å ha gjort noe for det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:51   #17
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

De åpner seg ikke selv nei, men de ligger åpent og bruker av litt av batteriet hele tiden. Du har åpnet dem ved en eller en annen anledning. Veldig greit å lukke dem via rundknappen nederst innimellom ja.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:52   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Ok. Jeg har jo en plutt som låner telefonen ganske ofte. Noe sier meg at han åpner noen apper.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 18:48   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

Dette er jo noe jeg aldri har visst. Når er alle appene lukket. Er det mer jeg burde visst om telefonen min? Jeg har aldri lest bruksanvisningen. Jeg har i alle fall lukket alle appene, og i dag er han normal igjen. Hva som gjorde utslaget vet ikke jeg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:06   #20
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhonen min sluker batteri

:Abonnerer: Har heller ikke lest bruksanvisningen og har lært av denne tråden.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no